۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۷۴۳۹۵۷

سخنان منتشر نشده شهید باکری که مناسب با این روزهای فلسطین است

سخنان منتشر نشده شهید باکری که مناسب با این روزهای فلسطین است
شهید «مهدی باکری» در جریان عملیات بدر سخنرانی کرده که رزمندگان اسلام را به مقاومت در مقابل کفار دعوت می‌کند؛ این سخنرانی برای نخستین بار منتشر می‌شود.

در این روزها شاهد مقاومت تاریخ‌ساز فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی هستیم. مقاومتی که از سال‌ها قبل تا به امروز مورد توجه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بوده است.

شهید «مهدی باکری» فرمانده لشکر۳۱ عاشورا به تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۶۲ و در جریان عملیات بدر در کنار رود سابله برای گردان‌های خط‌شکن سیدالشهداء(ع) و امام حسین (ع) سخنرانی کرده که رزمندگان اسلام را به مقاومت در مقابل کفار دعوت می‌کند.

«صفیه مدرس» همسر شهید مهدی باکری فایل این سخنرانی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد و اذعان داشت: من هم برای اولین بار این سخنرانی اقامهدی را شنیده‌ام و گویا این سخنان برای این روزهای فلسطین است.

متن سخنرانی در ادامه می‌آید:

«سلاح ما در مقابل دشمن مقاومت است، سلاح ما ایستادگی در مقابل دشمن است. باید با نهایت توان از این سلاح استفاده کنیم. تمام این صحبت‌هایی که می‌کنم آخر آن برمی‌گردد به اینکه خداوند به ما رحم کند، خداوند که استواری و مقاومت رزمنده‌ها را در مقابل کفار ببیند، قطعاً با امدادهایش کمک می‌کند.

با توجه به آیاتی که در ابتدای این سخنرانی خوانده شد، گمان نکنید تیرهایی که شما می‌اندازید به دشمن می‌خورد، شما می‌زنید، بلکه خداوند آنها را می‌زند.

لذا صحنه را باید طوری با قدم‌های خودمان و قلب‌هایمان مزین کنیم تا تیرها با هدایت الهی به دشمن بخورد و قبضه‌هایی که بر سینه‌های دشمن زده می‌شود، با دست الهی زده شود. تا اینکه تیر به خطا نرود؛ تا اینکه کفار از بین بروند... لذا مقاومت! مقاومت!»

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات