۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۷۴۳۹۹۳

بیانیه تشکل اساتید حوزه در محکومیت قتل عام فلسطینیان در بیمارستان

بیانیه تشکل اساتید حوزه در محکومیت قتل عام فلسطینیان در بیمارستان
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای کشتار و قتل عام فلسطینیان در بیمارستان غزه را محکوم و از آزادگان عالم خواست با اتحاد و همدلی زمینه نابودی رژیم کودک کش را فراهم آوردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه و به شهادت رساندن مجروحان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون دل هر انسان آزاده ای از دیدن و شنیدن صحنه های جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه به درد می آید. ۱۰ روز است مردم مظلوم فلسطین را با بمب و راکت به شهادت می رسانند و در اقدامی وحشیانه تر، مجروحین را که عمدتا از کودکان و زنان هستند و روزهاست از آب و غذا و دارو منع شده اند؛ در بیمارستان قتل عام می کنند.

بیانیه تشکل اساتید حوزه در محکومیت قتل عام فلسطینیان در بیمارستان

بشریت این ننگ را چگونه تحمل کند که عده ای ظالمانه، مردم مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه اشان بیرون کنند و سال ها بر سرشان بمب بریزند و نسل کشی راه بیاندازند! تشکل اساتید سطوح عالی وخارج حوزه علمیه قم جنایت وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل در حمله به بیمارستان غزه را محکوم نموده و از همه آزادگان عالم به ویژه مسلمانان می خواهد با اتحاد و همدلی، زمینه نابودی همیشگی این غده سرطانی را فراهم آورند و قبله اول مسلمانان بیت المقدس را از چنگال مستکبرین به ویژه آمریکا و اسراییل نجات دهند.

تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (ادام الله ظله) و حفظ وحدت در جهان اسلام با توکل برخدای متعال، نابودکننده هرچه سریعتر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حسین عجمی
ارسال نظرات