۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۴۴۰۵۲
پیامی از قم به سردار قاآنی؛

اعلام آمادگی مجمع نمایندگان طلاب برای نبرد با رژیم صهیونیستی

اعلام آمادگی مجمع نمایندگان طلاب برای نبرد با رژیم صهیونیستی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی خطاب به سردار قاآنی تصریح کرد: از شما فرمانده مجاهد و فداکار درخواست داریم مقدمات اعزام ما و عاشقان جهاد و شهادت را برای دفاع از غزه و مردم مظلوم آن فراهم سازید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی خطاب به سردار قاآنی، آمادگی خود را برای اعزام به جبهه نبرد با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا قاتِلُوا الَّذينَ يَلونَكُم مِنَ الكُفّارِ وَليَجِدوا فيكُم غِلظَةً ۚ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ مَعَ المُتَّقينَ

محضر مبارک سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار قاآنی

سلام علیکم

عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی امید همه مسلمان مبارز و مومنان مجاهد را به آزادی فلسطین مظلوم صد چندان نمود و آتشی را که در جان و دل جوانان غیور در جای جای سرزمین های اسلامی شعله ور است، فروزان تر و شعله ورتر از همیشه نمود.

مردم فلسطین امروز مصداق بارز (الَّذينَ أُخرِجوا مِن دِيارِهِم بِغَيرِ حَقٍّ إِلّا أَن يَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ) اند و کوتاهی مسلمان در دفاع از آنان باعث (هُدِّمَت صَوامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ يُذكَرُ فيهَا اسمُ اللَّهِ كَثيرًا) شده است.

رژیم غاصب و جبان و کودک کش و کافر صهیونیستی از فرصت سکوت و سکون و بی مبالاتی حکام امت اسلامی استفاده نموده و کار را به جایی رسانده که با بستن حتی آب، بر زنان و کودکان بی گناه، ضمیر هر انسانی، چه مسلمان و جه غیر مسلمان را به درد آمده است.

ملت فلسطین همچون همه آزمون های پیشین، از این کارزار سخت، سرافراز و پیروز بیرون خواهد آمد و این دشمن ددمنش و گرگ صفت را شکست داده و خواهد داد و با یکپارچگی و اتحاد فرزندان این سرزمین مجاهدپرور در قدس و کرانه باختری و غزه و سرزمین های 48 و حتی جوانان اردوگاه ها، این دشمن لدود را با ذلت و خواری به زباله دان تاریخ خواهند ریخت.

اما در کنار اینها، حضور مجاهدان سایر بلاد اسلامی در کنار برادران فلسطینی خود و در میدان کارزار و جنگ، امری واجب و افتخار آمیز است.

ما نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، بدینوسیله آمادگی خود را برای اعزام به جبهه نبرد با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی اعلام نموده و از شما فرمانده مجاهد و فداکار درخواست داریم، زیر پرچم امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی کل قوا، مقدمات اعزام ما و همه عاشقان جهاد و شهادت را برای دفاع از غزه و مردم مظلوم آن فراهم سازید. باشد که تا آخرین قطره خون برای آزادی فلسطین و قدس شریف پایاپای همه مجاهدان راه حق ایستاده و در این راه پر بهجت و پر فیض سرافراز گردیم.

(إنه لجهاد، نصر أو إستشهاد)

وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ  إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات