۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۶۲۵
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

کسانی که خواب حوزه سکولار دیده اند، این خواب را با خود به گور خواهند برد

کسانی که خواب حوزه سکولار دیده اند، این خواب را با خود به گور خواهند برد
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این که تلاش مرکز مدیریت و شورای عالی این است که حوزه انقلابی مطلوب رهبر انقلاب و مراجع بزرگوار محفوظ بماند گفت: کسانی که خواب حوزه سکولار دیده اند، این خواب را با خود به گور خواهند برد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در نشست مشترک نمایندگان طلاب و فضلا با بسیج اساتید حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد با اشاره به آیه هفتم سوره محمد، گفت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ / ای مؤمنان! اگر خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری می کند و گام هایتان را محکم و استوار می سازد».

وی ابراز داشت: مشیت خداوند متعال بر این است که در قرنی زندگی کنیم که قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: ما امروز پیش‌بینی سکاندار انقلاب اسلامی ایران، امام خامنه ای را محقق الوقوع می بینیم؛ چراکه فلسطینی ها دریافته اند که تنها مقاومت است که می تواند استکبار، صهیونیزم و مرتجعین مذبذب را سر جای خود بنشاند و در این راه خون می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: اگر مشاهده می کنیم که صهیونیست ها به زن، مرد، کودک، پیر و جوان فلسطینی رحم نکرده و آنان را به خاک و خون می نشانند، بر اثر شکست آنان در ابعاد امنیتی و اطلاعاتی است و این شکست، آنان را زبون تر از قبل نموده است.

کسانی که خواب حوزه سکولاردیده اند، این خواب را با خود به گور خواهند برد

وی بیان داشت: امروز متأسفانه شاهد هستیم که برخی از افراد، سخن صهیونیست ها و استکبار را تکرار کرده و برای این اراذل و اوباش، عزای عمومی اعلام کرده اند؛ اما در مقابل کشتار این همه زن و کودک فلسطینی، سکوت کرده اند؛ زبان تان لال باد؛ آیا شما مدعیان مولوی، واقعا مولوی هستید؟ آیا وضعیت دنیای اسلام را نمی بینید؟.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: مفتخریم در حوزه ای حضور داریم که امام آن، امام روح الله بوده و افتخار داریم قرائت از دین را از امامی آموخته ایم که در فقه، فقاهت، اصول، فلسفه، کلام و سایر علوم حوزوی سرآمد بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان ابراز داشت: مبانی امام و قرائت ایشان از دین، حجت برای ماست و مفتخریم دو فقیه مجاهد، آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی در شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه کوشیده اند که حوزه انقلابی مطلوب رهبر معظم انقلاب وسایر مراجع بزرگوار، محفوظ بماند و کسانی که خواب حوزه سکولار را دیده اند، این خواب را با خود به گور خواهند برد.

ارسال نظرات