۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۷۴۲۵۴۶
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

به رشادت های پدران و مادران شهدا بیش از پیش توجه شود

به رشادت های پدران و مادران شهدا بیش از پیش توجه شود
حجت الاسلام قربانی از رزمندگان دفاع مقدس رشادت پدران و مادران شهدا را بسیار گرانبها دانست که صبری ستودنی و ایثاری وصف ناشدنی داشتند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قربانی برادر شهید و عضو مجمع نمایندگان طلاب عصر امروز در نشست «نقش روحانیت در تبیین دفاع مقدس» در خبرگزاری رسا با تشکر از این خبرگزاری در برگزاری این نشست اظهار داشت: افرادی مانند حضرت آیت الله عابدی که به طور کامل جنگ را درک کردند باید در این جایگاه قرار بگیرند تا به طور کامل جنگ را بیان کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال 64 در سن 15 سالگی در جبهه حضور یافته است، اظهار داشت: آمار شهدای روحانیت نسبت به سایر اصناف 12 برابر است و آمار روحانیونی که فرزند خود را تقدیم کردند 6 برابر دیگر اصناف است؛ هر چه که ما داریم از پدران و مادران شهدا، رزمندگان و جانبازان داریم زیرا جان فشانی های فراوانی کردند؛ باید سبک زندگی پدران شهدا را حفظ و عرضه کنیم زیرا عمر بسیاری از آن ها سر آمده است.

تعداد بازدید : 0

این روحانی رزمنده با اشاره به زیست پدر خود اظهار داشت: پدر من هر شب از نیمه های شب تا نزدیک نماز صبح نزدیک 5 جزء قرآن می خواند؛ بنده هر چه دارم از پدر و مادر خود دارم و به جای اینکه سراغ من رزمنده بیایید سراغ خانواده شهدا بروید. وقتی خبر شهادت برادرم را آوردند پدر من گریه نکرد و این نکته عجیبی است.

وی با نقل خاطره ای از یک مادر شهید تصریح کرد: خانم محترمه ای دو فرزندش در جبهه بودند که یکی شهید و دیگری در یک زمان جانباز می شود و در تهران در حالی که یک پایش قطع شده است بستری بوده است و در همان روز تشییع نیز برادرش را از دست می دهد اما صبورانه ایستادگی می کند.

حجت الاسلام قربانی پدران و مادران شهدا را عارفانی دانست که برای زندگی خود مخلصانه تلاش کردند و در ادامه افزود: جنگ هشت ساله میراث گرابنهایی از رشادت ها است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات