۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۷۴۴۱۹۸

مراسم حمایت و همدردی با مظلومان غزه از سوی آیت الله نوری همدانی برگزار شد

مراسم حمایت و همدردی با مظلومان غزه از سوی آیت الله نوری همدانی برگزار شد
مراسم حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد و نماینده جهاد اسلامی فلسطین و نماینده حماس نیز در این مراسم حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی در بیت این مرجع تقلید برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مرثیه خاندان عصمت و طهارت صورت گرفت و سپس حجت‌الاسلام ذوالنور به سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود به تاریخچه تشکیل صهیونیسم و تفکرات نژادپرستانه یهود پرداخت و قطعنامه های سازمان ملل و قوانین بین المللی را برای توقف پیشروی رژیم صهیونیستی ناکافی دانست و بر ضرورت پایبندی به ارزش ها تأکید کرد.

خالد قدومی نماینده حماس و ناصرابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم حضور یافتند و با اهدای چفیه فلسطینی از حمایت‌های حضرت آیت‌الله نوری همدانی از جبهه مقاومت و مردم فلسطین تجلیل کردند.

در این مراسم آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، حجت الاسلام حسن صافی گلپایگانی و همچنین نمایندگانی از بیوت حضرات آیات علوی گرگانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی حضور داشتند.

شایان ذکر است حضرت آیت الله نوری همدانی در همه مقاطع برای ملت مظلوم فلسطین مراسم های مشابهی تدارک دیده و در سخنرانی ها خود همواره بر آرمان فلسطین تأکید کرده است؛ ابتدای جنگ اخیر و عملیات طوفان الاقصی، این مرجع تقلید پیش از سایر بزرگان در بیانیه ای به حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان فلسطین پرداخت.

ارسال نظرات