۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۴۴۲۰۸
خالد قدومی:

آمریکا و انگلیس را شریک جرم صهیونیست‌ها می‌دانیم

آمریکا و انگلیس را شریک جرم صهیونیست‌ها می‌دانیم
مراسم بزرگداشت شهدای غزه از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، با حضور علما، اساتید و نمایندگان حماس و جهاد اسلامی فلسطین در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدا مظلوم غزه و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شهر مقدس قم برگزار شد.

بزرگداشت شهدای غزه از سوی آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد

در این مراسم که با شرکت علما، اساتید، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردمی همراه بود، آقایان خالد قدومی؛ نماینده حماس و ناصر ابوشریف؛ نماینده جهاد اسلامی فلسطین نیز حضور داشتند و از حمایت های مراجع معظم تقلید، علما و عموم ملت ایران تقدیر کردند.

خالد قدومی در مراسم بزرگداشت شهدای غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه امروز همه شاهد مظلومیت مردم فلسطین مقابل جنایات رژیم صهیونیستی هستند، اظهار کرد: از توجه مردم ایران و مراجع تقلید این کشور نسبت به مردم مظلوم غزه تقدیر می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از همدردی طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم با مردم مظلوم غزه تصریح کرد: پیروزی نزدیک است و با توکل بر خدا، مردم غزه بر صهیونیست‌ها پیروز خواهند شد.

قدومی با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی به لطف خدا به آزادی فلسطین منجر می‌شود، مطرح کرد: مقاومت فلسطین کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس را شریک در جرایم صهیونیست‌ها می‌داند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روبه نابودی است، عنوان کرد: حکام منطقه باید بدانند که مجاهدان حماس، گردان قسام و جهاد اسلامی انتقام خون‌های ریخته شده را خواهند گرفت.

قدومی گفت: طوفان الاقصی به امید خدا و همت مقاومت فلسطین به بهار پیروزی خواهد رسید و قدس شریف آزاد خواهد شد.

گفتنی است، مراسم مشابهی نیز به منظور تجلیل از شهدای غزه از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی در بیت این مرجع تقلید برگزار شد.

ارسال نظرات