۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۷۴۴۲۲۵
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

امروز چهره‌ خونخوار رژيم صهيونيستى شناخته شده‌تر از هر زمان ديگرى است

امروز چهره‌ خونخوار رژيم صهيونيستى شناخته شده‌تر از هر زمان ديگرى است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با صدور بیانیه ای حملات مکرّر رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت چندصد نفر از مردم غزه منجر شد را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی حملات مکرّر رژیم صهیونیستی و کودک‌کُش اسرائیل با مردم مظلوم غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت چند صد نفر از زنان و مردان و کودکان مظلوم و بی گناه منجر شد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه، به شرح ذیل است:

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

... و باز تکرار فجایع انسانی
... و دوباره قتل عام بشریت
... و دگر بار نسل کشی
و این بار کشتار گسترده‌ی کودکان توسط یک رژیم ظالم و غاصب و کودک‌کُش پس از بمباران و تخریب ساختمان "بیمارستان المعمدانی" در غزه، دیدن صحنه‌های غمبارِ این جنايت هولناک و تصاویر و فیلم‌هایِ كشتار كودكان، زنان، بيماران، كادر درمانى، امدادگران و غيرنظاميان، قطرات اشک در چشمان هر انسانی فارغ از هر دین و نژاد و رنگ، را جاری می‌سازد و قلب‌ها را به درد می‌آورد.

صهیونیست‌های کودک‌‌کُش که در طول تاریخ سیاه خود، با حمایت همه جانبه‌ی آمریکای جنایتکار و با اقدامات ددمنشانه‌، همواره مورد ننگ و نفرین جامعه‌ی انسانی بوده‌اند، امروز نیز با راه‌اندازی چنین فجایع وحشتناکی، اوج رذالت و پَستی خود را در مقابل دیدگان انسان‌های آزاده، به قضاوت گذاشته‌اند.

کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر؟ کجایند مدعیان ریاکار آزادی و دموکراسی؟ چگونه است که سازمان ملل به لفّاظی بسنده کرده و اقدام موثّری انجام نمی‌دهد؟

امروز چهره‌ی خونخوارِ این رژيم نحس و آلوده‌ی صهيونيستى، برهمگان شناخته شده‌تر از هر زمان ديگرى است. همان رژیمِ پوشالی که با طوفان نیروهای مقاومت، در عملیات "طوفان‌الاقصی" شاهد شکست‌های مکرّر شد، اکنون تصوّر می‌کند با راه‌اندازی سیل خونِ کودکان مظلوم و بی‌گناه، این شکست مفتضحانه‌ی را می‌تواند جبران نماید. زِهی خیال باطل.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده‌های داغدار و مصیبت زده‌ی فلسطینی، جنایاتِ بزرگ این رژیم خونخوار را شدیداً محکوم نموده و آمادگی همه جانبه جهت حمایت و اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان را اعلام می‌دارم.

وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی
۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظرات