۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۴۴۳۲۶
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم مشارکت خیرین کاشان برای اتمام پروژه مصلی بقیه الله الاعظم

لزوم مشارکت خیرین کاشان برای اتمام پروژه مصلی بقیه الله الاعظم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی طولانی شدن ساخت مصلی را در شأن مردم کاشان ندانست و بر لزوم مشارکت خیرین برای اتمام این پروژه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه حاج مصطفی الوانکاریان و پسران با تقدیر از فعالیت‌های قابل توجه خیرین در منطقه کاشان، گفت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، مومن باید زیرک و باهوش باشد.

وی ادامه داد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، زیرک‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که بعد از انجام اعمال روزانه، هنگام شب خود را محاسبه کند و ببیند چه مشکل را رفع و چه کار خیری را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به غرس سه اصله نهال همزمان با افتتاح این مدرسه، اظهار داشت: در اسلام به کاشت درخت بسیار سفارش شده است به طوریکه حتی زمانی که صور اسرافیل دمیده شد و پایان دنیا را اعلام می‌کند پیامبر ص می‌فرماید، اگر نهال دست شما بود و صور دمیده شد، شما کاشت نهال را ادامه دهید که این امر نشان دهنده اهمیت محیط زیست است.

به گفته وی افتتاح مشترک این مدرسه توسط خیرارجمند الوانکاریان و همسر ایشان هم نشانه انس با شریک زندگی و همسر و هم برای ما درس است تا این انس در تمامی خانواده‌ها برقرار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به فعالیت‌های قابل توجه خیرین منطقه کاشان اشاره کرد و گفت: خیر ارجمند الوانکاریان مسؤولیت خود را انجام داده است، اما انتظار از این خیر و خانواده اش از مدیر مدرسه این است که دانش آموزان را با سواد و تربیت کند.

وی رشد و تمدن را در گرو داشتن علم دانست و اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب می‌فرماید، دشمن با ایران قوی و مقتدر مخالف است و برای همین است که نمی‌خواهند ایران باسواد، پیشرفته و مقتدردر همه زمینه‌ها بویژه در زمینه علمی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان نمایش دستاورد‌ها و پیشرفت‌های علمی، نظامی و صنعتی، ساخت موشک، پهباد و افتتاح پیش از موعد مقرر فاز یازدهم پارس جنوبی توسط جوانان ایرانی سبب غرور و افتخار ملی و تثبیت جایگاه دانش آموزان، دانشجویان و اساتید و نخبگان علمی در ایران دانست و افزود: این مهم با تربیت نسل نوجوان و جوان در مدارس محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنن با تقدیر خیرین منطقه کاشان بویژه خیر ارجمند الوانکاریان گفت: خداوند به شما خیرین توفیق داده تا پیشاپیش برای ابدیت خود کار‌های نیک را ذخیره کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین طولانی شدن ادامه ساخت مصلی بقیه الله الاعظم کاشان را در شأن مردم این شهرستان ندانست و خواستار کمک، مشارکت و مساعدت خیرین در اتمام پروژه ناتمام این مصلی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات