۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۴۶۵
عموزاده در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری رسا:

خبرگزاری رسا پاتوق بزرگ فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است

خبرگزاری رسا پاتوق بزرگ فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این که خبرگزاری رسا صرفا به عنوان یک مجموعه اطلاع رسانی نیست، این خبرگزاری را پاتوق بزرگ فرهنگی، هنری، اجتماعی و رسانه ای دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری حوزوی که در ساختمان اداره کل ارشاد استان قم برگزار شد با اشاره به فعالیت های مؤثر خبرگزاری رسا و روایتگری مؤثر این رسانه حوزوی اظهار داشت: نگاه من به خبرگزاری رسا، صرفا به عنوان یک مجموعه اطلاع رسانی و انتشار اخبار نیست؛ بلکه به عنوان پاتوق بزرگ فرهنگی، هنری، اجتماعی و رسانه ای است و ما ضمن همکاری امیدواریم موانع و مشکلات پیش روی فعالیت های خبرگزاری رسا در مباحث خبری و رسانه ای برطرف شود.

وی افزود: باید عقبه سازی های لازم برای کشور از لحاظ تولید خبرنگار و افراد مستعد خبری فراهم شود و اداره کل ارشاد در این زمینه می تواند همکاری های لازم را داشته و از دوره های لازم جهت ورد در این زمینه استقبال خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این که باید دوره های آموزشی برای مدیریت خیال‌ها داشته باشیم، بیان داشت: رسانه و تلویزیون یکی از ابزارهایی است که مدیریت خیال‌ها را برعهده داشته و از تمرکز افراد جامعه جلوگیری می کند و به لحاظ فنی و محتوایی، خاطر مخاطبان را همیشه مشوش می کند.

عموزاده با اشاره به لزوم گسترش تعلیم فلسفه در مراکز کشور اظهار داشت: متاسفانه رشته فلسفه امروزه در دانشگاه ها و مراکز علمی ما درحال افول و به فراموشی سپردن است و باید مباحث فلسفه در مراکز علمی تعمیق و گسترش داده شود؛ درحالی که فلسفه، مادر تمام علوم است و باید تقویت و گسترش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به تلاش دشمنان برای تقدس زدایی از مقدسات اسلامی و لزوم مقابله با این حربه بیان داشت: هدف دشمنان این است که به مخاطبان خود این گونه القاء کند که هیچ چیزِ مقدسی وجود ندارد و امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به اشاعه اندیشه های امامین انقلاب اسلامی نیازمند است و رسانه‌ها می تواند نقش بسزایی در شناساندن اندیشه های امامین انقلاب به جامعه داشته باشد.

ارسال نظرات