۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۴۴۵۴۲
نماینده ولی فقیه در فارس در همایش سالانه معاونین تبلیغ مطرح کرد؛

لزوم اشاعه گفتمان حوزه علمیه از طریق تبلیغ

لزوم اشاعه گفتمان حوزه علمیه از طریق تبلیغ
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: همه دست اندرکاران حوزه علمیه باید تلاش کنند تا فرمایشات مقام معظم رهبری در عرضه تبلیغ محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در همایش سالانه معاونین تبلیغ و امور فرهنگی کشور گفت: مقام معظم رهبری توقع خود از حوزه را در زمینه تبلیغ در دیدار با روحانیون بیان فرمودند و برای جامعه تبلیغی این فصل الخطاب است و باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا فرمایشات ایشان در زمینه تبلیغ محقق شود.

وی افزود: در کنار روش های نوین تبلیغی نباید روش های سنتی را غیر کارآمد قلمداد کرد و اگر همین تبلیغ سنتی و منبرها تقویت شود بهترین روش خواهد بود چرا که تبلیغ  چهره به چهره اثرگذاری بالایی دارد.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: همه مسئولینی که در زمینه تبلیغ فعالیت می کنند باید تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت رشد و تعالی کمی و کیفی عرصه تبلیغ داشته باشند.

وی یادآور شد: در روایات داریم که حوزه علمیه قم پیش از ظهور امام زمان(عج) ، حجت بر تمام عالم خواهد بود و همه باید تلاش کنند تا حوزه علمیه به این افقی که ترسیم شده دست پیدا کند و به نقطه ای برسد که حوزه علمیه گفتمان دینی خود را به دنیا منتقل کند.

ارسال نظرات