۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۴۴۶۲۳
رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه بیان کرد؛

وجود نخبگان و استعدادهای چشمگیر در حوزه علمیه فارس

وجود نخبگان و استعدادهای چشمگیر در حوزه علمیه فارس
رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در جریان سفر خود به استان فارس با حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در جریان سفر خود به استان فارس با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس دیدارکرد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد در این جلسه گفت: ما در مجموعه مرکز نخبگان در تلاش هستیم که استعدادهای برتر حوزه علمیه را در تمام استان‌ها شناسایی کنیم و این امر با همکاری مدیران و معاونین حوزه‌های علمیه میسر خواهد شد.

وی افزود: حوزه فارس با وجود علما و فضلای بزرگی که دارد دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای ارزشمندی است و امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت حوزه علمیه فارس، نخبگان این حوزه شناسایی شوند تا هم از وجود آنان استفاده گردد و هم خود طلاب از امتیازات این طرح بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه اظهارنمود: واجدین شرایط در زمینه‌های آموزش، تبلیغ و پژوهش می‌توانند تا بیستم آبان ماه ثبت نام کنند و پس از تایید در مرکز نخبگان قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این جلسه گفت: از زمان شیخ صدوق خدمت به طلاب و استعدادهای درخشان مقرر بوده است، وقتی طلابی آمادگی بیشتری داشته باشند باید از ظرفیت آنا استفاده گردد و با حمایت از آنان استعدادها شکوفا شود.

وی افزود: حوزه فارس توانسته علما و فضلای نامداری را در حوزه‌های مختلف علوم پرورش دهد و به جامعه اسلامی تقدیم کنند و یقینا با سرمایه‌گذاری روی استعدادها شاهد رشد و تعالی حوزه علمیه خواهیم بود.

ارسال نظرات