۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۶۳۷
استاندار لرستان:

مقاومت، اصلی ترین راه مقابله با دشمن است

مقاومت، اصلی ترین راه مقابله با دشمن است
زیویار با بیان اینکه مقاومت اصلی ترین راه مقابله با دشمن است، گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین و به برکت خون شهدا آنان پیروز میدان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، صبح امروز، در کنگره ملی ۶هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست اندرکاران کنگره شهدای استان گفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مردم استان خداقوتی بر دست اندرکاران کنگره شهدای استان بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه شجاعت، رفاقت و برادری بین مردم لرستان زبانزد است، افزود: این برادری و رفاقت در بین شهدای لرستانی بارز تر بوده است و شهدای استان لرستان دلاورانه، شجاعانه وفادارانه تا پای جان برای دین و خاک وطن جانفشانی کردند.

وی به تحولات ایران و انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این تحولات نشان می دهد حفظ این سرزمین و ارزش های آن ره آورد خون هزاران شهیدی بوده که جان خود را نثار کردند.

زیویار با اشاره به شرایط امروز منطقه و اینکه در دوره معاصر، نظام سلطه جنگ هویتی را با ملت های جهان آغاز کرده است، گفت: مقاومت اصلی ترین راه مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه مقاومت با پیروزی انقلاب و وقایع پس از آن هم نام شد، عنوان کرد: مقاومت به برکت خون شهدا و در سایه انقلاب اسلامی اثرگذاری بر هزاران کیلومتر فراتر از مرزها داشته است.

استاندار لرستان بیان کرد: فضای استان به برکت شهدا معطر شد وجهت برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدای استان لرستان، مسابقه ای برادرانه بین همه نهادها، رسانه، صدا و سیما، حوزه علمیه، بازار، اصناف، رده های مختلف بسیج و سپاه مساجد و محلات برپا شد.

وی در پایان اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل با نسل کشی قدرت خودش را نشان می دهد درحالی که مردم فلسطین به برکت خون پاک شهیدان پیروز میدان خواهند بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات