۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۷۴۴۸۸۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

لزوم استفاده مدیران مدارس از توانمندی‌ والدین در امور مدیریتی

لزوم استفاده مدیران مدارس از توانمندی‌ والدین در امور مدیریتی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده مدیران مدارس از توانمندی های اولیای دانش آموزان در امور مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت اظهار کرد: دعوت از اولیاء تنها جنبه تشریفاتی نداشته باشد و فقط برای دریافت کمک هزینه صورت نگیرد.

وی به برخی مشکلات موجود در دانشگاه فرهنگیان به ویژه کمبود فضای فیزیکی اشاره و بیان کرد: حل این مشکلات منوط به مدیریت درست است و اقدامات وزیر کنونی در این زمینه مورد تایید است که امیدواریم با برنامه‌های مدون، تحولات مثبت بیشتری را ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر توجه به امور پرورشی افزود: از مجموعه آموزش و پرورش انتظارات بیشتری در این زمینه می‌رود که امیدواریم در مدیریت جدید به این مقوله مهم توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تکریم مناسبت‌های آبان ماه و به ویژه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان و دانشجویان امسال با حضور پرشورشان در راهپیمایی ۱۳ آبان، وفاردی خود را به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبر معظم انقلاب نشان و از کودکان مظلوم غزه حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات