۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۹۳۰
قائم مقام معاون پژوهش حوزه‌های علمیه:

به دنبال برقراری شبکه استانی پژوهش هستیم

به دنبال برقراری شبکه استانی پژوهش هستیم
حجت الاسلام اسحاقی تأکید کرد که باید در فعالیت‌های میدانی و بازدیدها، مدارسی که کم‌تر برخوردار هستند، در اولویت قرار بگیرند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسحاقی امروز در اولین روز از یازدهمین اجلاسیه معاونین پژوهشی استان‌ها که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: روحیه رقابتی در بسیاری از موارد سازنده است.

وی با اشاره به اینکه نمودار وضعیت سنجی پژوهشی استان‌ها و مناطق، مطرح کرد: حضور مسئولین ارشد در هر مدرسه، روح تازه‌ای در آن مدرسه می‌دهد.

قائم مقام معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در هر مدرسه تعدادی مدرسه برتر و شاخص وجود دارد، عنوان کرد: باید در فعالیت‌های میدانی و بازدیدها، مدارسی که کم‌تر برخوردار هستند، در اولویت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید معاونین پژوهش صاحب قلم و پیشگام شوند، خاطرنشان کرد: باید معاونین پژوهشی استان‌ها در جشنواره علامه حلی صاحب اثر و جزء برگزیدگان باشند.

حجت الاسلام اسحاقی با بیان اینکه به دنبال برقراری شبکه استانی پژوهش هستیم، تصریح کرد: در این مسیر پایگاه‌های استانی باید با جدیت تلاش کنند.

ارسال نظرات