۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۴۴۹۳۳
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

سرعت بالای تولید علم در ایران/پیشرفت کشور مدیون عمل به مبانی قرآنی است

سرعت بالای تولید علم در ایران/پیشرفت کشور مدیون عمل به مبانی قرآنی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تمامی موفقیت ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها را مدیون عمل به قرآن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان مجتمع مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آمریکا مجهزترین تجهیزات نظامی را برای قتل عام مردم غزه در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد در حالی که مردم غزه صاحب اصلی فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید اگر اسرائیل تاسیس نشده بود ما آن را بوجود می‌آوردیم، افزود: دشمن را خوب بشناسید و مراقب باشید فریب دشمن را نخورید.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه گاهی انسان‌ها فراموش می‌کنند خداوند چه نعمت‌هایی به ما داده است و از نعمت‌های خداوند غافل می‌شود، اظهار داشت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ نرخ رشد سواد بین بانوان در رتبه آخر دنیا قرار داشت، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در رتبه نخست جهان قراردارد و بانوان ایرانی باسوادترین بانوان دنیا هستند.

وی ادامه داد: زنان و مردان ورزشکاران ایرانی طی هفته‌های اخیرموفق به کسب مقام‌های نخست بیشماری شدند و موفق شدند بار‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران را با اشک شوق به اهتزاز درآورند.

به گفته وی ایران در علوم جدید نیز بین کشور‌های دنیا در رتبه‌های زیر 10 قرار دارد و تولید علم در ایران با شتاب بیشتر و سرعت بالا در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تمامی موفقیت ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها را مدیون عمل به قرآن دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امامین انقلاب براساس دستور قرآن که می‌فرماید، مسلمان نباید به گونه‌ای باشد که دشمن و کافر بر آنان مسلط باشد ایران را در همه زمینه‌ها رشد داده اند.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که باید به اندازه‌ای باسواد شوید که پنجاه سال آینده هر کس در هر کجای کره زمین به دنبال علم بود مجبورباشد فارسی را آموخته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان از دانش آموزان خواست برای موفقیت‌های علمی و رسیدن به مدارج علمی هر چه می‌توانند باسواد درس بخوانند و با سواد باشند و برای موفقیت‌های علمی خود نسبت به تقویت ایمان خود اهتمام داشته باشند و در این راه از ورزش و داشتن جسم سالم و روحیه با نشاط غفلت نکنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات