۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۷۴۴۹۳۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم علیرغم وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه پای انقلاب و ولایت ایستاده اند

مردم علیرغم وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه پای انقلاب و ولایت ایستاده اند
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از بزرگترین نعمت‌ها را انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم علیرغم وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه محکم پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ارمکی‌های مقیم کاشان گفت: بالاترین حق خدا این است که عبادت خالصانه داشته باشیم.

وی انتظار امام زمان(عج) از پیروانشان را داشتن تقوا دانست و با اشاره به اینکه امام زمان (عج) می‌فرماید، ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى کنیم و شما را فراموش نمى کنیم، افزود: اگر امام زمان(عج) می‌فرماید، اگر شما را فراموش می‌کردیم گرفتاری‌ها بر شما فرود مى آمد و دشمن شما را نابود و ریشه کن مى کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از تقوا به عنوان انجام واجبات و ترک محرمات نام برد و افزود: گروهی که محضر امام زمان مشرف شدند، امام زمان (عج) به آن‌ها می‌فرماید، شما اگر تقوا داشته باشید من خودم به دیدن شما خواهم آمد.

وی با بیان اینکه اینکه امام زمان (عج) می‌فرمایند، مسلمانی خود را در عمل نشان دهید تا من شما را یاری کنم، اظهار داشت: مسلمان واقعی باید در عمل نه در گفتار مسلمانی خودش را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم شکرگزاری نعمت‌های خداوند اشاره کرد و با بیان اینکه خداوند نعمت‌های ظاهر و باطن را بسوی بندگان شاکر خود سرازیر کرده است، گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند انقلاب اسلامی است.

وی یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید شکرگزار نعمت ولایت و انقلاب باشیم که در چنین نظامی نفس می‌کشیم و زندگی می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه از همه مهاجرین مکه و انصار که به مدینه رفتند تنها سه نفر در کنار امیرمومنان (ع) ماندند، افزود: شصت سال است ملت ایران در کنار پرچم من کنت مولاه فهذا علی مولاه ایستاده اند.

به گفته وی ملت قهرمان ایران اسلامی با وجود مشکلات جنگ هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و تقدیم هزاران شهید، اما محکم و استوار پای انقلاب و ولایت ایستاده اند و مقاومت می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات