۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۴۴۹۴۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

کانون های شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها فعال شود

کانون های شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها فعال شود
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه کانون شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها فعال شود، گفت: در این کانون ها از ظرفیت دانشجویان ایثارگر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، عصر امروز در جلسه ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور اعضا گفت: در بحث برگزاری کمیته انضباطی ویژه دانشجویان ایثارگر انتظار می رود ایثارگران با حق دفاع و تفسیر به جلسه ورود پیدا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه کانون های شاهد و ایثارگر در دانشگاه فعال شود، افزود: اعضای اصلی این کانون ها فرزندان ایثارگر هستند و می توان از حضور اعضای غیر ایثارگر نیز استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه علمیه برای طلاب جدیدالورود برنامه سه روزه ای با عنوان طرح تثبیت برگزار می کند، عنوان کرد: برای دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه نیز می توان یک دوره آموزشی چند روزه برگزار شود و کلاس اخلاق با دعوت از مبلغان کشوری، برنامه ورزشی، تیراندازی و... برای دانشجویان برگزار کرد.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: در بحث های اردویی نیز بنیاد شهید حمایت لازم را انجام خواهد داد می توان اردوی زیارتی مشهد یا کربلا برای دانشجویان ایثارگر و همچنین دیگر دانشجویان برگزار کرد.

وی در در پایان اظهار کرد: در بحث حجاب نیز لازم است که اقدامات بلند مدت صورت گیرد و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات