۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۴۴۹۵۷
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

جنایات رژیم صهیونیستی با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان محکوم شود

جنایات رژیم صهیونیستی با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان محکوم شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی از مصادیق علمداری و رهبری ایران اسلامی در مبارزه با ظلم و استکبار است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهارداشت: یکی از ارزشهای بی بدیل انقلاب اسلامی علمداری و رهبری مبارزه با ظلم و ستم و استکبار و استثمار می باشد. 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: سیزدهم آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از مصادیق علمداری ایران اسلامی در مبارزه با استکبار و استثمار است .

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نسل جوان و دانش آموزان کشور مانند سایر آحاد ملت ایران همواره در ساختن قله های افتخار برای کشور نقش آفرینی کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اذعان داشت : صهیونیست جنایتکار امروز که با حمایت استکبار و درراس آنها آمریکای جنایتکار دست به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع نوار غزه می زند به دنبال این است که شکست مفتضحانه خود در مقابل رزمندگان محور مقاومت را با کشتار مردم بی دفاع غزه جبران کند و آزادگان جهان نباید در برابر این جنایات سکوت کنند. 

حجت الاسلام ساداتی ادامه داد : سیزدهم آبان امسال با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است و قطعا مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام نموده و جنایات این رژیم غاصب را محکوم خواهند کرد. 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان افزود: از مردم ولایت مدار و بصیر و انقلابی شهرستان سرپل ذهاب دعوت می کنم با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نمایند./1400/

ارسال نظرات