۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۴۹۹۵
فرمانده سپاه کاشان:

پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است

پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است
اصفهان – سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، گفت: در نبرد بین حق و باطل، ایمان و کفر، پیروزی با جبهه حق خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز به مناسب نامگذاری ۱۲ آبان به عنوان روز حماسه ایثار مردم کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۲ آبان با عنوان روز حماسه ایثار و شهادت مردم کاشان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ آبان سال ۷۳ تعداد ۹۶ شهید از شهرستان کاشان که در عملیات‌های مختلف به شهادت رسیدند در شهرستان کاشان تشییع شد، افزود: ۱۲ آبان ماه سال ۷۳ پیکر‌های مطهر ۹۵ تن از شهدای گلگون کفن تفحص شده از گردان امام محمدباقر (ع) بر دست‌های مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کاشان تشییع شد.

فرمانده سپاه کاشان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزان و روز ۱۳ آبان، اظهار داشت: امسال با حضورهمگانی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ضمن اینکه مشت محکمی بر دهان دشمن خواهیم زد، شرکت کنندگان در راهپیمایی نام خود را ردیف مجاهدان و حامیان مردم مظلوم فلسطین ثبت و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه در مراسم روز ۱۳ آبان امسال سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد، گفت: مراسم روز ۱۳ آبان در شهرستان کاشان از ساعت ۹ صبح با تجمع در مقابل دبیرستان امام خمینی (ره) و راهپیمایی از میدان ۱۵ خرداد به طرف چهار راه آیت الله کاشانی برگزار خواهد شد.

سرهنگ اکبری در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: هر اقدامی از سوی رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه، میخی بر تابوت این مرده متحرک است و مطمئنا پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است.

وی افزود: برای نخستین بار در انتفاضه های متعددی که طی نیم قرن اخیر و ۸۰ سال اشغال فلسطین انجام شده است چنین اجماع بین المللی بر علیه رژیم صهیونیستی به وجود آمد.

فرمانده سپاه کاشان این خیزش بین المللی را نقطه عطفی در تاریخ دنیا دانست و با اشاره به اینکه ملت‌های دنیا از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند، یادآور شد: امروز بسیاری از دولت‌ها و دولتمردان دنیا یا خودشان ظالم هستند و یا حامی ظالمان دنیا هستند.

سرهنگ اکبری گفت: جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و در نبرد بین جبهه حق و باطل، نبرد بین ظالم و مظلوم و نبرد بین ایمان و کفر، نهایتا پیروزی با جبهه حق خواهد بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات