۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۱۵۶
تحلیل آیت الله کعبی از سخنان سید حسن نصرالله:

رژیم صهیونیستی در بن بست و هراس قرار دارد/ محور مقاومت هماهنگ، به اندازه و به موقع عمل می کند

رژیم صهیونیستی در بن بست و هراس قرار دارد/ محور مقاومت هماهنگ، به اندازه و به موقع عمل می کند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن نباید تصور کند که حماس تنهاست، محور مقاومت اسلامی هماهنگ، به اندازه و به موقع عمل می کند و همه در یک جبهه هستند.

آیت الله عباس کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله و استراتژی ابهام در برابر رژیم صهیونیستی ابراز کرد: رهبر حزب الله مجاهد بزرگ آقای سید حسن نصرالله  با هوشمندی و شجاعت طراحی دشمنان را به سخره گرفت.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها در این جنگ دو هدف دارند، اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی دو هدف نابودی حماس و آزادی بی قید و شرط اسرا را دارد که در هر دو هدف شکست  خورده اند و ما در مقابل دو هدف پایان تجاوز به غزه و پیروزی کامل حماس را داریم که هر دو هدف محقق خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: نکته بسیار روشن در سخنرانی سید حسن نصرالله این بود که عملیات طوفان الاقصی صددرصد فلسطینی و مورد تایید و قابل تقدیر می باشد.

آیت الله کعبی با بیان اینکه جبهه مقاومت کاملا هماهنگ و منسجم عمل می کند، خاطرنشان کرد: دشمن نباید تصور کند که حماس تنهاست، محور مقاومت اسلامی هماهنگ، به اندازه و به موقع عمل می کند و همه در یک جبهه هستند، حزب الله از همان 16 مهر وارد معرکه شد و به تدریج مقاومت عراق و یمن وارد شدند و روز به روز عملیات مقاومت لبنان و منطقه شدیدتر می شود به گونه ای که رژیم صهیونیستی در بن بست و هراس قرار گرفته است.

وی افزود: امروز سخنگوی صهیونیست ها اعلام یک هراس دسته جمعی در میان صهیونیست ها می کند که این هراس جمعی بنیاد رژیم صهیونیستی را به مرحله فروپاشی درونی می رساند، صهیونیست ها اذعان دارند در بحث تونل ها با دشواری زیادی روبه رو هستند و اکثر قریب به اتفاق مردم غزه علی رغم قتل عام مردمان این دیار اما از خانه و وطن خود فاصله نگرفته اند و این مقاومت و ایستادگی موجب شده تا رژیم صهیونیستی در جهان منزوی شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از هیچکدام از مولفه های پیروزی دربرابر حماس برخوردار نیست، بیان کرد: تظاهرات صدها هزار نفری در جهان، حتی در آمریکا و تل آویو را دیدید که می گویند نتانیاهو غاصب است حتی صدای باراک اوباما هم در آمده و می گوید که جنایت ها قابل تحمل نیست بنابراین رژیم صهیونیستی علی رغم قتل عام کودکان و بی پناهان به آخر خط رسیده و حماس، مقاومت اسلامی و ملت مظلوم غزه پیروز صحنه هستند.

وی با اشاره به ارزیابی سید حسن نصرالله از پایان درگیری ها میان محور مقاومت در غزه و رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشت: دبیر کل حزب الله لبنان یک ارزیابی کاملا واقعی در مورد پیروزی دارد البته سنت الهی هم بر پیروزی مقاومت است و آقای نصرالله اعتماد کامل به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دارند و پیش بینی های قبلی رهبری محقق گشته است چرا که رهبر معظم با نور الهی حقایق را می بینند، ان شاء الله در انتظار پایان تجاوز صهیونییست ها به غزه و بازشکست کامل بحران به سمت صهیونیست ها باشیم.

آیت الله کعبی با تاکید بر نقش آمریکا در حمایت از اسرائیل گفت: دولت آمریکا علاوه بر سیاست گذاری و پشتیبانی مادی و نظامی فرماندهی و خط دهی هم می کند البته آمریکا هم به آخر خط رسیده و در باتلاق گیر کرده است از این رو از مواضع قبلی خود عقب نشینی می کند.

ارسال نظرات