۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۴۳۵۵۷
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

امت اسلامی با حمایت از فلسطین زمینه نابودی اسرائیل غاصب را فراهم کنند

امت اسلامی با حمایت از فلسطین زمینه نابودی اسرائیل غاصب را فراهم کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اسرائیل را در منظر عمومی جامعه جهانی محکوم دانست و گفت: مجاهدت و صبر برادران فلسطینی به ثمر نشسته و امیدوارم وعده الهی و پیروزی نهایی را به زودی شاهد باشیم.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح و پیروزی های مجاهدان فلسطینی گفت: پیشرفت جبهه مقاومت و برادران فلسطینی را در تاریخ هفتاد و پنج ساله جنایات اسرائیل که برعلیه مسلمین فعالیت و کشت و کشتار غیرنظامیان داشتند را به مردم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان تبریک عرض می کنم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در محاصره غزه و عدم دسترسی ساکنان به ابتدائیات زندگی، افزود: همانگونه که رهبر عزیز هم فرمودند فشارهای شدیدی که در این مدت با پشتیبانی انگلیس و آمریکا و سایر ابرقدرت ها بر علیه برادران فلسطینی انجام دادند، موجب شد تا برای اولین بار مجاهدان فلسطینی وارد خاک های اشغالی شوند و امیدواریم با پشتیبانی الهی که قرآن وعده داده است پیروزی نهایی فرارسد.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: اسرائیل در منظر عمومی جامعه جهانی محکوم است، مجاهدت و صبر برادران فلسطینی به ثمر نشسته است و امیدوارم وعده الهی و پیروزی نهایی یعنی نابودی اسرائیل را به زودی شاهد باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که این جنگ چه خساراتی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس موجب آمادگی و آشنایی افکار عمومی در سراسر دنیا با مسئله فلسطین شد و امروز اگر اسرائیلی ها حمله کردند در منظر عمومی محکوم هستند و هر فرد نیز به هر نحوی که می تواند باید کمک رسانی کند و حوزه های علمیه هم باید در بعد تبلیغ و اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی کوتاهی نکنند.

وی با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتقاد از مظلوم نمایی این رژیم در رسانه های استکباری، واکنش کشورهای اسلامی در قبال مسأله فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: همه مسلمین اعم از شیعه و سنی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر در این زمینه باشند تا با حمایت های خود از مردم مظلوم فلسطین زمینه ازبین رفتن این غده سرطانی را مهیا سازند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
پیروزی از آن مسلمانان هست چون اسلام آخرین دین الهی و دین بر حق هست و چون مسلمانان در فلسطین مورد ظلم قرار گرفتن.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
اسرائیل و حامیانش مقابل رزمندگان فلسطین به زانو درآمده‌اند
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
__ بسمه تعالی __
مانند من بدانید نیست در جهان هیچ پست __هر کس چنین بگوید شکّ نیست صهیونیست است __ مغزش به سنگ بکوبید آنگه شوید از او رد __ چون صهیونیست له شد ، از بین می رود دد __
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
__ بسمه تعالی __ به درک می کنیمشان واصل _ تا بفهمند نداشته است حاصل _ بهر هیچ صهیونیست ستمکاری __ غیر مردن بذلّت و خواری
0
0