۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۴۵۱۷۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مطرح کرد؛

مددکاری؛ رویکرد بنیاد شهید کشور/روحیه ایثار و شهادت؛ رمز ایستادگی مردم غزه

مددکاری؛ رویکرد بنیاد شهید کشور/روحیه ایثار و شهادت؛ رمز ایستادگی مردم غزه
حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: هدف از تشکیل شورای ترویج، تبیین و ترویج این فرهنگ در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان دورود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ماست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: همین بحث روحیه ایثار و شهادت و مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: با توجه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی، اقدامات انجام شده در دستگاه ها باید به تاییدیه بنیاد شهید استان برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید کشور مددکاری است، گفت: هدف این است کارکنان بنیاد شهید به عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود پیدا کنند و برای مسائل و مشکلات آنان برنامه ریزی نمایند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: گلزار شهدای شهرستان دورود به صورت صدرصد ساماندهی شده است و اکنون این نهاد آمادگی مسقف کردن بخشی از گلزار شهدای دورود را دارد.

وی بر ضرورت پرداخت تسهیلات ویژه جامعه ایثارگر تاکید کرد و عنوان داشت: لازم است که فرماندار شهرستان دورود با بانک های عامل هماهنگی را انجام دهند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات