۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۲۳
امام جمعه هشترود:

انقلاب اسلامی عامل تحرک جنبش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هشترود گفت: انقلاب اسلامی در تحرک سیاسی بسیاری از جنبش‌های اسلامی و الهی نقش داشته است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحمید واعظی، امام جمعه هشترود، روز گذشته در دیدار با مسؤولان این شهر اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما باید افتخار کنیم که خدمتگزار چنین مردمی هستیم.

وی با بیان مردم‌گرایی انقلاب اسلامی عاملی در گسترش انقلاب و پذیرش آن از سوی ملت‌های مسلمان بوده است، تأکید کرد: امام خمینی(ره) به مردم خیلی اهمیت می‌دادند و ایشان بر این باور بودند که باید به ملت‌ها بها داد تا بتوانند خود را باور کرده و در مقابل تضییع حق خود بایستند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت، بهترین الگو و مهم‌ترین خواسته سیاسی مبارزان مسلمان شد و توانست لرزه به اندام مستکبران بیاندازد.

امام جمعه هشترود تصریح کرد: این انقلاب در تحرک سیاسی بسیاری از جنبش‌های اسلامی نقش داشته است و به آنان برای مقابله با کفر و دشمنان امت اسلامی جرأت داد.

حجت الاسلام واعظی افزود: انقلاب اسلامی ایران تلاش برای زنده کردن دستورات خدا در محور حیات انسان و نیز روشی برای زندگی فراتر از همه اختلافات ملی، قومی و مذهبی بود و به بیان دیگر این انقلاب جزء انقلاب‌هایی است که حرکت و آثارش در چارچوب مرزهای یک کشور خلاصه نمی‌شود، بلکه دیدگاه فراملی دارد.

وی با بیان این‌که هدف این انقلاب نجات محرومان و مستضعفان است، اظهار داشت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، آزادی مردم از ظلم، استبداد، فساد و اقدامات غیرانسانی و غیراسلامی ابرقدرت‌ها و رژیم وابسته سابق بوده است.

امام جمعه هشترود گفت: انقلاب اسلامی ایران تا زمانی که از ارزش‌ها، باورها و آرمان‌هایش عدول نکرده، فتنه‌های بیشماری را به خود خواهد دید که باید با افزایش بصیرت از آنها به سلامت عبور کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات