۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۴۵۳۶۵
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد؛

ضرورت شناسایی و معرفی مفاخر علم، فرهنگ و ایثار

ضرورت شناسایی و معرفی مفاخر علم، فرهنگ و ایثار
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد که باید مفاخر علم، فرهنگ و ایثار که مغفول هستند کشف و معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت علامه مصباح یزدی(ره)، ضمن یادآوری مصائب وارد شده به غزه و محصور ماندن بیش از دو میلیون نفر بدون امکانات و تماشاگری دنیا در طول بیش از سی روز گذشته، اظهار داشت: البته احساسات پرشوری که مردم دنیا نسبت به فلسطین و غزه انجام دادند بسیار قابل توجه و دارای پیام سیاسی است.

وی افزود: اینکه ظالمان در بدنه ملت‌ها هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند و ملت‌ها به سمت یک استبصار جهانی مستبصر شدند، این خود مقدمه و پیش‌زمینه‌ای برای ظهور مطلق و قیام جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی عنوان کرد: مقالاتی که به این همایش رسیده هم نشانه این است که برای علامه مصباح باوجود ناجوانمردی‌های صورت گرفته، اقداماتی صحیح انجام و زحمات زیادی کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: امیدواریم برای سه شخصیت روحانی شهیدان شیخ فضل الله نوری، هاشمی نژاد و آیت الله سلیمانی همایش‌های گرامیداشت برگزار شود.

امام جمعه ساری با بیان این که باید در گذشته که بیشه تاریخی است کنکاش کرد تا از بیشه‌های تاریخی شخصیت‌های نهفته را کشف کرد، بیان داشت: از این مفاخر علم، فرهنگ و ایثار فراوان داریم که مغفول هستند و باید کشف و معرفی شوند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات