۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۴۵۶۱۰
امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت‌وگو با رسا: 

سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی جایز نیست

سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی جایز نیست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: امروز صهیونیسم جهانی با حمایت دیگر دوستان و هم‌پیمانانش کمر همت برای نابودی جهان اسلام و نسل کشی مسلمین بسته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، در سخنانی با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با جهان اسلام، اظهار داشت: از همان روزها نخستین شکل گیری دین مبین اسلام، شاهد دشمنی های پنهان و پیدا قوم یهود علیه مسلمین و رسول اکرم (ص) بوده‌ایم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال هنوز نه تنها این دشمنی و کینه‌های قوم یهود علیه اسلام و مسلمین از بین نرفته است، بلکه شاهد تشدید این کینه‌ورزی و دشمنی‌ها از سوی صهیونیست‌ها و یهودی‌ها علیه مسلمین و کشورهای اسلامی هستیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امروز صهیونیسم جهانی با حمایت دیگر دوستان و هم‌پیمانانش کمر همت برای نابودی جهان اسلام و نسل کشی مسلمین بسته‌اند بنابراین سکوت در این باره هرگز جایز نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم غزه سخت‌ترین شرایط زندگی خود را تجربه می‌کنند، عنوان کرد: مردم غزه از همان سالی که رژیم منحوس اسرائیل از سوی کشورهای مستکبر و زورگو مهر رسمیت دریافت کرد، تجاوزات و ظلم های صهیونیست ها را در مقابل دیدگان خود دیدند و امروز هم این تجاوزگری علیه ملت فلسطین و لبنان افزایش یافته است،  بنابراین باید گفت که دشمنی صهیونیست‌ها با مردم غزه و فلسطین تازگی چندانی برای ما ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: امروز دشمن غاصب اسرائیل این دشمنی و عداوت را به نهایت خود رسانده است و در برابر دیدگان جهانی دست به کودک کشی و قتل‌وعام زنان و مردان بی‌گناه فلسطین به بهانه دفاع از خود و شهروندانش می‌زند که این مغایر اصول ابتدایی حقوق بشر است.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: تأسف بارتر اینکه برخی از کشورهای اسلامی در تلاشند و به نوعی با هم در رقابتند که با رژیم منحوس و غاصب اسرائیل روابط خود را عادی سازند که این یک خیانت در حق اسلام و قرآن و امروز یک خیانت در حق مردم فلسطین و غزه است.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: شاید در ظاهر رژیم صهیونیستی و نیروهای نظامی آن پیروز میدان باشند ولی بی‌گمان پیروز واقعی؛ جبهه مقاومت، حماس و دیگر گروه‌های مقاومت هستند که امروز بسیاری از سران و فرماندهان خود اسرائیل زورگو به این حقیقت اذعان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود عنوان داشت: اسرائیل هر چقدر هم از هم پیمانان خود همانند آمریکا و انگلیس برای سرکوب ملت فلسطین و غزه کمک بگیرد نمی‌تواند زمینه فروپاشی خود را از بین ببرد زیرا وعده الهی این است که این کشور جعلی و غاصب از صحنه روزگار محو شود./1400/

ارسال نظرات