۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۴۵۶۲
آیت الله نوری همدانی:

روحیه شجاعت و خودباوری ملت ایران قدرت های استکباری را به هراس انداخته است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به روحیات جوانان ایرانی تاکید کرد: جوانان پشتوانه و سرمایه غنی انقلاب هستند و توانسته اند با خودباوری و شجاعت دستاوردهای کم نظیری را نصیب ملت کنند و دشمنان از این روحیه ملت در هراس هستند.
ديدار اساتيدبسيجي استان همدان با آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان و دانش آموزان بسیجی استان قم و دیگر نقاط کشور با گرامی داشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی را عاید ملت کرده است و همه باید قدردان این نعمت ها باشیم.

وی خودباوری و خود اتکایی را از جمله مهم ترین دستاوردهای انقلاب دانست و با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران خط بطلان بر روی ذلت مردم کشید و باعث شد مردم بیدار و هوشیار شوند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روحیه جوانان انقلابی ایران، جوانان را پشتوانه ای غنی برای نظام دانست و گفت: جوانان انقلابی ایران با توکل به خداوند و داشتن روحیه خودباوری و خود اتکایی توانسته اند موفقیت های بسیاری را در عرصه های علمی نصیب ملت ایران کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با تاکید بر ضرورت داشتن بصیرت و هوشیاری در مقابل نقشه های دشمنان اظهار داشت: امروز فتنه گران و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بسیج شده اند و همه باید در مقابل آنها بیدار و هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: ما در برابر جریانات مامور به وظیفه هستیم نه نتیجه، از این رو باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از بی تفاوتی برخی خواص و نخبگان جامعه در برابر جریانات اخیر تصریح کرد: بی تفاوتی در برابر این جریانات به هیچ وجه خوب نیست.

وی همچنین تاکید کرد: مردم ایران بسیار شجاع هستند و از روحیه خودباوری بالایی برخوردارند و همین موضوع نیز عامل واهمه و ترس دشمنان از جمهوری اسلامی ایران شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: اگر ملت ایران قوی و شجاع نبودند آمریکا و دیگر قدرت های استکباری قبل از حمله به کشورهایی همچون عراق و افغانستان سراغ ما می آمدند.

وی در ادامه بیداری امت های آزاده را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مستضعفان و محرومان جامعه را بیدار و هوشیار کرده و تمامی ابرقدرت‌های جهانی را به خاک سیاه نشانده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات