۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۴۵۶۴۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها است

دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها است
کرمانشاه ـ سردار خوشبخت گفت: دشمنان امروز با ابزارهای رسانه و فضای مجازی دنبال این هستند جوانان ما را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهروز خوشبخت در مراسم یادواره شهید حمدالله دکامی‌زاده و ۸۳۵ شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: مرز خسروی در قصرشیرین محل ورود ۳۲ هزار و ۱۰۰ آزاده سرافراز از مجموع ۴۳ هزار آزاده به کشورمان است که درصدد طراحی المان و نماد آزادگان در مرز خسروی و تصویب آن در شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه افزود: قصرشیرین قدمگاه دلاورمردان، پیشکسوتان، شاعران و هنرمندانی است که هنوز هم در صحنه‌های مختلف فعال و پیشرو هستند.

سردار خوشخبت افزود: دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب هنوز دست از دشمنی بر نداشته‌اند و امروز هم بعد از جنگ تحمیلی با شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و دارویی به میدان آمده‌اند که این مردم را از نظام دور کنند اما با مقاومت مردم همیشه بیدار و بصیر و با هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق نشده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: دشمنان امروز با ابزارهای رسانه و فضای مجازی دنبال این هستند جوانان ما را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند و در جریانات سال گذشته تمام توان خود را با کمک کشورهای مختلف برای براندازی نظام به‌کار گرفتند که با بصیرت و حضور مردم شهید پرور و جوانان و هوشمندی رهبر انقلاب و تلاش نیروهای مسلح این نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

در ادامه نجفی، سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد شهدا، افزود: شهدا نامداران آسمانند و امروز اگر یاد و نام شهدا در کشور ما به عنوان یک اصل و راهبرد در بین مسئولان جا بیفتد و این حرکت عظیم شهدا میان ما به‌عنوان کارگزاران جا بگیرد افق روشنی برای آینده کاری ما ترسیم می‌کند.

نجفی افزود: در زمان جنگ تحمیلی هر جا گره کوری در جبهه‌ها پیش می‌آمد شهیدان با توسل بر ائمه اطهار (ع) گره‌گشایی کردند و امروز از شهدا می‌خواهیم دست ما را در این راه پرتلاطم بگیرند.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم مسیر انقلاب را به صورت آن چیزی که امام خمینی(ره) فرودند، ترسیم کنیم راهی به‌غیر از تحقق اهداف، مسیر و استعانت از شهدا نداریم و اگر در عمر با برکت انقلاب مقدس جمهوری اسلامی و به خصوص در سال‌های اخیر حوادثی پیش آمد، راه شهدا، کشور را حفظ کرد، چه بسا کشورهایی که با عِده و عُده آمده بودند کشور را تصاحب کنند و تنها کشوری که می‌توانست و توانست در برابر این حوادث بایستد و مقاومت کند ایران اسلامی است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: تداوم انقلاب مرهون راه شهداست و اگر شهدا و خانواده‌های معظم آنها و راهشان را فراموش کنیم یقین بدانیم که آغاز راه نابوی ماست.

نجفی با بیان اینکه اگر بخواهیم انقلاب با صلابت پیش برود باید راه و نام شهدا در جامعه همچنان حفظ شود، گفت: امسال در انتخابات پیش رو با صلابت و مشارکت حداکثری بار دیگر دین خود را به شهدا ادا می‌کنیم و به همه مردم اعلام خواهیم کرد که با استعانت از شهدا امانتداران خوبی برای رای شما خواهیم بود و از آرای شما صیانت می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه نیز با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف ولایت فقیه است، افزود: پیشرفت و نجات کشور ما مرهون حضور رهبری و اصل ولایت و ولایت‌پذیری مردم است از این رو دشمن در حوادث سال گذشته درصدد تضعیف ولایت بود که با بصیرت مردم و هوشمندی‌های رهبر انقلاب، نقشه‌های آنها شکست خورد.

جلال صالحی افزود: ما باید با جهاد تبیین و برگزاری یادواره شهدا برای جوانان توضیح دهیم که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس چه کردند و انقلاب چگونه به پیروزی رسید.

وی افزود: دشمن در جنگ سخت شکست خورد و امروز به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده اما باز هم با هوشمندی و رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم شکست می‌خورد و پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) خواهد رسید./1400/

ارسال نظرات