۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۷۹۸
افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت با حضور وزیر کشور

افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت با حضور وزیر کشور

افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت با حضور وزیر کشور
نمایشگاه «روایت پیشرفت»با هدف تبیین دستاوردهای ۲ساله دولت مردمی ویژه طلاب و روحانیون در باغ موزه دفاع مقدس قم افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود توانسته در بخش‌های مختلف دستاوردهای مهمی را کسب کند که تبیین آن‌ها برای اقشار مختلف از جمله روحانیون و طلاب موضوعی مهم به شمار می‌آید و نمایشگاه «روایت پیشرفت» با همین هدف در استان قم ترتیب یافته‌است.
 
در این نمایشگاه در بیش از ۲۰ غرفه به محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه‌های مطرح شده درباره مسائلی همچون موضوع تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه ۹۰ و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور، پرداخته شده‌است.
 
گفتنی است در این نمایشگاه که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری برپا شده‌است، نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و کشور و نیز دیگر موضوعات مهم روز با حضور وزرای مربوطه و همچنین سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم:
عقب‌ماندگی‌های کشور یک ساله حل نخواهد شد
 
مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در آئین افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس در سخنانی گفت: مقام معظم رهبری گفتند، من از تمام دولت‌ها حمایت می‌کنیم ولی از این دولت حمایت ویژه دارم.
 
وی اضافه کرد: دهه ۹۰، دهه عقب ماندگی کشور بوده است؛ برخی انتظار دارند دولت در عرض یک سال، عقب ماندگی‌های ۱۰ ساله را جبران کند.
 
وی تاکید کرد: باید به مردم امید دهیم، مقام معظم رهبری گفتند هرکس در مسیر ناامید کردن مردم گام بردارد در مسیر دشمن گام برداشته است.
 
گفتنی است، نمایشگاه روایت پیشرفت قم از روز سه شنبه ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه جاری در محل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس میزبان شهروندان قمی و بویژه روحانیت خواهد بود.
 
حسین عجمی
ارسال نظرات