۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۴۵۸۲۲

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس از کشف بیش از ۱۱۸ هزار عدد واکس  و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس  خیابان مولوی، خیابان تختی تخلیه و دپو شد که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را از شهرستان جلفا به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار باربری بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع واکس کفش و لباس در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد. 

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  ۱۱۸ هزار عدد واکس  و پولیش کفش و لباس تولید کشور ترکیه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم هستند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات