۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۵۸۵
معاون سیاسی استانداری اصفهان:

روح انقلاب اسلامی با مفهوم عدالت آمیخته است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: تلاش ایران برای رفع تبعیض‌ها در‌ عرصه جهانی با استقبال روبه‌رو شده است.
نشست اديان توحيدي به مناسبت دهه فجر در استانداري اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان، در نشست ادیان توحیدی اصفهان، برگزاری چنین نشست‌هایی را بیانگر همگرایی و همزیتستی گرایش‌های مختلف در جامعه ایرانی دانست و گفت: ایرانیان با ادیان الهی همبستگی و همگرایی خوبی دارند و جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به ادیان الهی داشته و دارد که این‌ نقطه مثبتی در کشور است.

وی نگاه توحیدی و آمیخته شدن روح و جوهره انقلاب اسلامی با مفهوم عدالت را مهم‌ترین مشخصه‌های انقلاب بیان کرد و افزود: این نگاه سبب به‌استقلال رسیدن کشورمان شد.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز نگاه توحیدی برگرفته‌ از ویژگی‌های مکتب تشیع با استقبال جهانیان روبه رو شده است.

وی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی را آمیخته بودن روح انقلاب با مفهوم عدالت دانست و ادامه داد: امروز عدالت خواست اصیل و و مورد توجه همه ادیان و پیروان آنها است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان به تلاش ایران برای رفع تبعیض‌ها در سطح بین‌المللی‌ اشاره کرد و گفت: استقبال جهانیان از حرکت ایران در برهم زدن نظام ناعادلانه جهانی، بغض و کینه سردمداران ظلم و فساد در جهان و دولت های استکباری را برانگیخته است.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی همچون صهیونیست‌ها و نئومحافظه کاران آمریکا، که هیچ اعتقادی به ادیان الهی ندارند، با سوء استفاده از ادیانی چون مسیحیت و یهودیت به جنگ افروزی در سراسر دنیا و ظلم به ادیان دیگر می‌پردازند.

اسماعیلی به نگاه محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب و دولت ایران نسبت به سایر ادیان اشاره‌ و تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد در سفر اخیر خود در جمع نخبگان اصفهان با دقت به سخنان نماینده اقلیت مذهبی اصفهان گوش داد و پی‌گیری های بعدی ایشان حاکی از توجه خاص نظام جمهوری اسلامی نسبت به اقلیت های مذهبی است./965/پ202/س

ارسال نظرات