۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۴۵۹۱۳
امام جمعه بروجرد: 

حفظ حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده می شود

حفظ حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده می شود
حجت الاسلام حسینی به هجمه های فرهگی دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده ها اشاره کرد و گفت: حفظ حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در مدرسه دخترانه توحید بروجرد پس از اقامه نماز، در جمع دانش آموزان بر ضررورت آگاه بودن در برابر توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم و جنگ رسانه ای تاکید کرد و گفت: امروز دشمن نسل جوان و نوجوان و خانواده ها را هدف قرار داده است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حجاب به عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید است، افزود: هدف دشمن رواج بی حجابی و بدحجابی و گسترش آسیب های اجتماعی است.

وی از حجاب به عنوان یک ارزش نام برد و گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده ها و جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: حجاب در واقع یک تابلویی برای معرفی شخصیت است و زن با حجاب به دیگران می فهماند که من داری شخصیت هستم و با رعایت حجابم به کسی اجازه نگاه ناروا نمی دهم.

وی با بیان اینکه زن مقدس و ارزشمند است مربی انسان است، خاطرنشان کرد:حجاب برای زن به منزله حفاظ است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مردان بزرگ و تاثیر گذار در دامن مادران با حجاب و عفاف و پاک تربیت شده اند. 

وی با اشاره به اینکه همه زنان تاثیرگذار در طول تاریخ با حجاب بودند، خاطرنشان کرد: حجاب به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی همواره مورد تاکید است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: حجاب زن جامعه ارزش
ارسال نظرات