۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۴۵۹۴۸
حجت‌الاسلام ناجی مطرح کرد؛

لزوم افزایش آگاهی طلاب از مسائل فضای رسانه

لزوم افزایش آگاهی طلاب از مسائل فضای رسانه
اصفهان ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مشکلاتی در کف میدان در فضای رسانه داریم که بعضا طلاب از آن خبر ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در همایش تجلیل از طلاب فعال در فضای مجازی، رسانه و هنر، در خصوص روند حمایت از فعالیت های طلاب در فضای مجازی، گفت: در حدود ۶ سال دبیری شورای فضای مجازی حوزه علمیه اصفهان، شاهد بودم که مشکلاتی در کف میدان در فضای رسانه داریم که بعضا طلاب از آن خبر هم ندارند.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت توجه حوزه علمیه به مسأله رسانه اظهار کرد: در حوزه علمیه اصفهان معاونت رسانه‌ای نداریم، از این رو در دفتر تبلیغات عنوانی تحت عنوان‌ معاونت رسانه‌ای مانند معاونت تبلیغ و آموزش نیاز داریم. 

حجت‌الاسلام ناجی ادامه داد: اگر این اتفاق بیافتد بینش راهبردی رسانه ای از مرکز مدیریت حوزه علمیه به همه فعالان رسانه منتقل می‌شود و اطلاعات در این زمینه رد و بدل می‌شود و افراد می توانند ضریب نفوذ خود را ملی و بی‌الملل کنند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه زمانی که شورای هماهنگی تبلیغات برای بحث ۱۳ آبان وارد میدان فضای مجازی و رسانه شد با استفاده از این ظرفیت پویشی در شهر اصفهان راه اندازی شد که از  ۱ تا ۱۳ آبان ۸۰ درصد مدارس استان را به خود درگیر کرد و در سه استان دیگر این پویش جریانش همچنان ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در این فعالیت از یک تیم طلبگی که زائیده دفتر تبلیغات است استفاده شد ولی به دلیل عدم حمایت و پیوست و عقبه قبلی افراد در فعالیت بعدی ناامید شدند و همکاری نکردند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات