۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۴۵۹۶۴
فرمانده سپاه عاشورا در جمع جهادگران دانشجو بیان کرد؛

رفع موانع پیشرفت انقلاب با مطالبه گری منطقی از مسئولان

رفع موانع پیشرفت انقلاب با مطالبه گری منطقی از مسئولان
فرمانده سپاه عاشورا در جمع جهادگران دانشجو گفت: انتظار امام از شما جوانان مطالبه گری منطقی از تمام مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری رسا آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در تالار شهید شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه جهاد پایان ناپذیر است و تا شهادت ادامه دارد، گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی جبهه حق و باطل مشخص شده و ما این را مدیون مردم متدین ایرانمان هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به شما جوانان فرموده که شما سازندگان نطام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله کنندگان با استکبار جهانی و کمک کننده به مستضعفین هستید، شما جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستید.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: امروز زمینه برای امر مقدس جهاد شکل یافته و البته مشکلاتی هم در این راه وجود دارد که باید آنها را با مطالبه گری، تبیین و روشنگری حل کنیم.

وی تصریح کرد: جوان توانا و پویا برای انقلاب اسلامی آن جوانی است که بتواند موانع پیش روی پیشرفت انقلاب را بردارد و این از دست شما جهادگران بر می‌آید، شما در صف اول مقابله با مشکلات هستید؛ همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس اغلب سربازان انقلاب جوانان بودند و الان در این جنگ ترکیبی نوبت شما جوانان است.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر وظایف مسئولین برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با آینده نگری فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را دادند و می دانستند که احتمالا در عرصه هایی برخی مسئولینی پیدا شوند که به اهداف و آرمان های انقلاب پایبند نباشند و بر علیه منافع ملت کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دو مقوله ای است که در راستای رفع موانع پیشرفت انقلاب اسلامی تشکیل شده اند، آینده نگری امام(ره) امروز محقق شده است به هر حال انتظار امام از شما جوانان مطالبه گری منطقی از تمام مسئولین است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: بزرگترین ضربه هایی که در پیشبرد اهداف انقلاب خورده ایم مربوط به انتخاب های غلط بوده و اگر انتخاب نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و ریاست جمهوری درست باشد شاهد پیشرفت چند برابری انقلاب عزیزمان خواهیم بود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات