۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۴۵۹۶۸
آیت الله حسینی بوشهری:

بمباران مهدکودک و بیمارستان اوج استیصال اسرائیل غاصب را می رساند

بمباران مهدکودک و بیمارستان اوج استیصال اسرائیل غاصب را می رساند
امام جمعه قم با بیان اینکه عامل اصلی جنایات در غزه آمریکا است، گفت: تنها دستاورد صهیونیست ها و غرب در جنایات به سرزمین فلسطین نمایاندن چهره واقعی خود به جهانیان بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه اول نماز جمعه شهر قم که در مصلی قدس برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: تقوای الهی را پیشه کنید تا بدون هیچ سرمایه گذاری و تجارت از رزق و روزی خداوند بهرمند شوید.

وی با بیان اینکه قرآن می فرماید تقوامداران غصه روزی خود را نخورند، افزود: کسی که تقوا را پیشه کند راه برون رفت از مشکلات برایش پیدا می شود.

استاد حوزه علمیه سالروز تولد حضرت عقیله بنی هاشم را تبریک گفت و ادامه داد: بزرگان ما هرگاه مشکلاتی در زندگانیشان پیش می آمد خداوند را سه مرتبه به مقام رفیع حضرت زینب قسم می دادند، بانویی که نماد صبر و استقامت می باشد، در اوج زهد و پارسایی زیست و هیچگاه چیزی را از امروز برای فردا ذخیره نکرد چون معتقد بود خدا روزی رسان است.

وی افزود: اگر زینب شناسیم و به ایشان ارادت داریم باید زینبی وار زندگی کرد امام سجاد(ع) فرمودند عمه ام هیچگاه امروزش را برای فردا ذخیره نکرده است تعجب می کنم در جامعه دینی زندگی می کنیم و عده ای دست به احتکار می زنند اگر شما ارادتمند زینب کبری(س) هستید پس باید همچون ایشان رفتار کنید.

آیت الله حسینی بوشهری روز پرستا راهم به جامعه پرستاری کشور تبریک عرض کرد و تصریح داشت: به پرستاران رسیدگی شود تا در پیچ و خم زندگی نمانند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیجی و مکتب بسیج یعنی مکتب مجاهدانه و مخلصانه و بسیج در نظام ما با این خصوصیات اگر بی نظیر نگوییم اما کم نظیر است.

وی با بیان اینکه همه باید بسیجی باشیم، تاکید کرد: هر کس نسبت به کشور، انقلاب و کشور وفادار باقی بماند و به شعار بسنده نکند، بسیجی است و امروز که صدای گلوله ای نمی شنویم بسیجی بودن یعنی جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اذعان کرد: هر دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز است اما انتخابات خبرگان مهم تر می باشد چرا که این مجلس در تعیین رهبری نظام که قلب تپنده کشور هست نقش اساسی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه با توجه به شرایط غزه جهان اسلام در شرایط دشواری است گفت: تنها دستاورد صهیونیست ها و غرب در جنایات در سرزمین فلسطین نمایان کردن چهره واقعی خود یعنی انسان کشی و کودک کشی به جهان بود.

وی با بیان اینکه صدای آزادی خواهان جهان در کنار کاخ سفید بلند شده است، تصریح کرد: اسرائیل غاصب با بمباران مهدکودک ها و بیمارستان ها اوج استیصال خود را نشان می دهد، عامل اصلی جنایات غزه آمریکاست و اسرائیل عامل آمریکا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طوفان الاقصی کار بسیار بزرگ و از نظر تاکتیکی منحصر به فرد بود، اظهار داشت: طوفان الاقصی ترکیبی و بسیار پیچیده و به همت جوانان مقاوم فلسطین بود و نتیجه جنایات بی حد و حصر رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

ارسال نظرات