۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۵۱۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نسل جوان مراقب یزیدیان زمان باشد

نسل جوان مراقب یزیدیان زمان باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه نسل جوان باید مراقب یزیدیان زمان باشد، گفت: آمریکا و اسرائیل کودک کش یزیدیان امروز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دبیرستان متوسطه اول حضرت علی اصغر کاشان، گفت: شهادت علی اصغر شش ماهه نشانه دشمنی با اصل اسلام و مخالفت با دین خدا است.

وی با تأکید بر اینکه از تاریخ باید درس عبرت گرفت، افزود: امروز نیز تاریخ در حال تکرار است و رژیم یزیدی آمریکا و اسرائیل و رژیم آل سعود مدارس تحت پوشش سازمان ملل در فلسطین و یمن را بمباران و کودکان را به شهادت می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: اگر آمریکا و اسرائیل امروز با استفاده از عوامل انتحاری مدارسه دخترانه درافغانستان را منفجر می کنند و داعش را به وجود می‌آوردند برای این است که با اسلام ناب محمدی در جمهوری اسلامی که بر پایه قرآن و روایات چهارده معصوم است مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن در تبلیغات خود مدعی است دین نمی‌تواند کشور را اداره کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف این ادعای دشمن با تشکیل حکومت دینی توانسته عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد.

وی با بیان اینکه دشمن شرط داشتن تخصص را بی دینی می‌داند، گفت: رژیم پهلوی که علت پیشرفت ترکیه را بی دینی می‌دانست دستور داد تا ملت ایران سرتا پا غربی شود و در نخسنین اقدام برای ترویج بی دینی مجالس عزای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را ممنوع اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در ادامه ترویج بی دینی در ایران رژیم ستم شاهی حجاب را ممنوع اعلام کرد و ماموران رژیم پهلوی از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۲۰ به مدت ۷ سال در ایران حتی در شهر‌های مشهد و قم، چادر را از سر زنان محجبه ایرانی کشیدند.

به گفته وی رژیم پهلوی تجمع اعتراضی بانوان محجبه در مسجد گوهرشاد مشهد را به رگبار گلوله بست و در نتیجه این قتل عام ۵۷ کامیون جسد از مسجد گوهر شاد مشهد خارج کردند.

وی ادامه داد: ترویج بی حجابی و بی دینی در ایران با هدف پیشرفت ایران براساس دستور آمریکا و اسرائیل توسط رژیم پهلوی اجرا شد، اما در ادامه با قیام امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی جمهوری اسلامی ایران امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار دینی و علمی منطقه و جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران و حکومت دینی آن ثابت کرده است که هم می‌توان دین دار بود و هم درس خواند و دانشمند شد، یادآور شد: امروز بانوان محجبه ورزشکار ایران اسلامی در میادین ورزشی آسیایی و جهانی با کسب عنوان قهرمانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز در می‌آوردند.

وی با اشاره به تربیت مردان متدین و زنان با حجاب متخصص و دانشمند در رشته‌های مختلف در جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تشکیل حکومت دینی بر این نظریه دشمن که دین مانع پیشرفت کشور است خط بطلان کشید.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین اغتشاشات اخیر در کشور را به این دلیل مخالفت با پیشرفت بانوان متدین و با حجاب دانست و افزود: ایجاد اغتشاش و آتش زدن قرآن و پرچم و سرباز نیروی انتظامی برای این است که تئوری غربی ۲۰۰ ساله دین مانع پیشرفت کشور است توسط حکومت دینی در ایران باطل شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر خوب درس خواند دانش آموزان تأکید کرد و گفت: شما دانش آموزان دانشمندان و متخصصان و آینده سازان ایران اسلامی در رشته‌های مختلف هستید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مسلح شدن نسل جوان به سلاح علم تأکید کرد و با اشاره به اینکه علم عزت آفرین و اقتدارآفرین است، گفت: کشور‌های پیشرفته جهان در گام نخست دانشمند، عالم و متخصص تربیت کردند، اما آمریکا متخصصان کشور‌های دیگر را جذب کرد.

وی با تأکید بر اینکه تخصص باید همراه با دینداری، تقوا و تعهد باشد، گفت: نداشتتن هریک از این مؤلفه‌ها سبب خواهد شد دشمن از علم سوء استفاده و به جای بهره مندی ملت‌های دنیا از علم علیه ملت‌های دنیا استفاده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان باید مراقب یزیدیان زمان باشند، اظهار داشت: یزید ۱۴۰۰ سال قبل پسر معاویه بود، اما یزید امروز ما آمریکا و شمر امروز ما اسرائیل کودک کش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات برای مقابله با لشکر ۷۲ نفره امام حسین(ع) ۳۰ هزار نفر نیرو جمع آوری کرد، یادآور شد: آمریکا یزد امروز و اسرائیل کودک کش شمرزمانه با استفاده از رسانه‌ای خود بر علیه حسین زمان و انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند، از این رو باید مراقب بود در لشکر امام حسین قرار داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات