۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۲۱۴۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

غربی‌ها برهنگی را ترویج می‌کنند

غربی‌ها برهنگی را ترویج می‌کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی رویداد فرهنگی فردخت سنت حسنه و تقابل فرهنگ اسلام ناب با فرهنگ غرب دانست و گفت: غربی‌ها برهنگی را ترویج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی رویداد فرهنگی و هنری فردخت، گفت: رویداد فرهنگی فردخت سنت حسنه و تقابل فرهنگ اسلام ناب با فرهنگ غرب است.

وی افزود: غربی‌ها برهنگی را ترویج می‌کنند و انسان شرم دارد بگوید غرب چگونه کالا‌ها را با استفاده از برهنگی خانم‌ها تبلیغ می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه فعالان رویداد فرهنگی فردخت، سنت حسنه‌ای را پایه گذاری می‌کنند که اگر این کار با اخلاص باشد با برکت و جهانی خواهد شد، اظهار داشت: رویداد فرهنگی فردخت را باید بخاطر خدا و مبارزه با دستگاه ابلیس در نظر بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برگزاری رویداد فرهنگی فردخت را سنت حسنه‌ای از سوی فعالان این عرصه دانست و گفت: برخی با طراحی لباس‌هایی که گناه و فساد آور است در مقابل شما ایستاده اند و ترویج گناه می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با معرفی این حرکت فرهنگی در سطح کشور به عنوان پایلوت در شهرستان کاشان، شاهد برگزاری رویداد فرهنگی فردخت الگو در شهرستان‌های استان اصفهان و سراسر کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: حضور مجموعه فرهنگی نیروی مقاومت بسیج سپاه در این مجموعه و همراه با شما سبب اعتماد متدینین به این رویداد فرهنگی می‌شود.

وی همچنین برگزاری رویداد فردخت در کاشان را یک کار جهادی دانست و نخستین ویژگی کار جهادی رضایت خداوند اعلام کرد و گفت: هر فعالیتی که در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی و رضایت خداوند باشد، شهدا نیزیاری دهنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر بازدید دانش آموزان از نمایشگاه رویداد فرهنگی فردخت، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، زنان لباس و پوشش برای مردان خود، مردان نیز پوشش و لباس برای زنان هستند چرا که لباس ضمن اینکه عیب انسان را می‌پوشاند، زینت او است و او از سرما و گرما در امان نگه می دارد، بنابر این زنان و مردان به گونه‌ای زندگی کنند که این ویژگی را برای یکدیگر رعایت کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات