۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۴۶۰۰۶
مشاور رییس جمهور در امور روحانیت مطرح کرد؛

کارنامه درخشان دولت سیزدهم در اتمام پروژه های نیمه تمام

کارنامه درخشان دولت سیزدهم در اتمام پروژه های نیمه تمام
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت اقدامات دولت سیزدهم در اتمام پروژه های نیمه تمام را تحسین برانگیز خواند و از اهتمام و جدیت شخص آیت‌الله رئیسی در جلسات مختلف در این خصوص خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در شب چهارم نمایشگاه «روایت پیشرفت» که در قم برپا شده است، اظهار کرد: خدارا شاکریم که به ما درک نظام اسلامی را عطا فرمود و ما را در برهه‌ای از تاریخ آفرید تا شاهد قدرتی کم نظیر در دنیا باشیم. 

وی افزود: حرکت انقلاب اسلامی در غزه مقاوم از یک منطقه کوچک یک ابرقدرت ساخته است، نواری که مساحت آن کمتر از ۳۰۰ کیلومتر است مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان ایستاده است؛ قدرتی که امروز در غزه نمایان شده بخشی از شعاع نور جمهوری اسلامی است که در آن منطقه منتشر شده است. 

وی اشاره کرد: اگر دل‌ها خدایی باشد و انسان دل خود را به خدا گره بزند، اقدامات پر برکت صورت می‌گیرد، اینکه می‌بینید اقداماتی در دولت سیزدهم انجام شده که سابقه آن‌ها به دهه‌ها قبل بر می‌گردد نتیجه همراه بودن دل انسان با خداست که اخلاص ایجاد می‌کند؛ یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم از همان ابتدا مسئله‌ رسیدگی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در کشور بود. 

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در پایان گفت: آیت‌الله رئیسی در جلسات مختلف به استانداران گفته‌اند که مهم نیست کار به نام چه کسی تمام شود بلکه مهم این است که پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور باید به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات