۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۴۶۰۴۷

اولین جشنواره مردمی «پر از زندگی» برگزار می شود

اولین جشنواره مردمی «پر از زندگی» برگزار می شود
اولین جشنواره مردمی «پر از زندگی» با هدف بیان سبک زندگی خانواده های خوش جمعیت از زبان خودشان شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جمعیت و تعالی خانواده، اولین جشنواره مردمی «پر از زندگی» به صورت مردمی و با همکاری بنیاد ملی خانواده و دبیر خانه جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسن شاه جعفری مدیر موسسه سبک زندگی سلما و دبیر جشنواره مردمی «پر از زندگی» پیرامون دلایل و ضرورت برگزاری این جشنواره گفت: در سالیان اخیر فضای رسانه و جامعه به گونه ای رقم خورد که جنبه‌های سخت و به ظاهر منفی خانواده‌های خوش جمعیت نمود پیدا کرد، در نتیجه رغبت مردم به فرزند آوری کمتر شد؛ تا جایی که امروز به دلیل سقوط نرخ باروری، کشور عزیزمان در آستانه مواجهه با بحران سالمندی قرار دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این بحران ، اصلاح نگرش مردم و  پرداختن به ابعاد مختلف این سبک زندگی توسط خود خانواده‌های خوش جمعیت می‌باشد.

حجت الاسلام شاه جعفری همچنین افزود: به عقیده ما یکی از آثار مهم این جشنواره اصلاح نگرش مردم و کمک به فرهنگ‌سازی صحیح در این مورد خواهد بود؛ به همین دلیل برای نخستین بار این جشنواره به صورت مردمی و با همکاری بنیاد ملی خانواده و دبیر خانه جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

وی پیرامون جزئیات و محتوای این جشنواره اظهار داشت: محتوای ارائه شده توسط خانواده ها در قالب روایتگری از سبک زندگی، بیان خاطرات و خوشی‌ها و لذت ها و شیرینی‌ها و چالش ها، موانع و سختی های فرزندآوری خواهد بود.

دبیر جشنواره مردمی «پر از زندگی» با اشاره به انتشار آثار برتر در رسانه ها عمومی و فضای مجازی تصریح کرد: ضمن تقدیر از آثار برتر و اهدای جوایز، آثار منتخب به دبیر خانه جایزه ملی جمعیت معرفی و در رسانه ها عمومی و فضای مجازی منتشر خواهد شد و در نهایت خانواده های برگزیده به صورت کاروان عازم مشهد مقدس خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را  از ۱۳ آبان ماه تا ۲۲ بهمن ماه 1402 ارسال نمایند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://eitaa.com/por_az_zendegi   در پیام رسان ایتا مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۶۴۸۲۳۲۸۷ تماس حاصل فرمایید.

اولین جشنواره مردمی «پر از زندگی» برگزار می شود

ارسال نظرات