۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۷۴۶۰۶۴
فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا:

امروز مأموریت ما حضور و پشتیبانی در صحنه برای حمایت از مردم غزه است

امروز مأموریت ما حضور و پشتیبانی در صحنه برای حمایت از مردم غزه است
فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا اظهار داشت: امروز ماموریت ما حضور و پشتیبانی در صحنه برای حمایت از مردم غزه است و دنیا روی این حضورها محاسبه می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، سردار جلیل بابازاده در تجمع مردم تبریز در حمایت از مردم غزه در سنگفرش مصلی امام خمینی (ره) این شهر، افزود: آذربایجان همیشه در شرایط سخت پیشرو بوده است و در دوران دفاع مقدس نیز لشکر ۳۱ عاشورای آن نقش آفرینی کردند که وجود ۱۰ هزار شهید از این خطه بیانگر آن است.

وی ادامه داد: مردم تبریز در موقعیت‌های خطیر و حساس نقش خود را نشان دادند و امروز نیز در تجمع به میدان آمده اند تا اعلام کنند همدرد و همدل مردم غزه هستند.

سردار بابازاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: آن‌ها که فلسفه قیام عاشورا را درک کردند می‌دانند که تا آخرین فرد و قطره خون در برابر دشمن خواهیم ایستاد و وعده الهی تخلف ناپذیر است.

وی با اشاره به صبر و رسالت حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا اظهار کرد: حضرت زینب (س) قهرمانانه دشمن را شکست داد و واقعه کربلا را منزل به منزل تبیین و آن را ماندگار کرد، با آن همه غربت ناامید نشد و فرمود در کربلا به جز زیبایی چیزی ندیدم.

سردار بابازاده تصریح کرد: امروز وقت عافیت طلبی نیست و باید انقلابی گری خود را نشان دهیم و در برابر دشمن همچنان بایستیم مانند قهرمانان دوران دفاع مقدس و بدانیم که امریکا امروز به جنگ با کودکان معصوم برآمده است و این نشانگر هیمنه پوشالی آن است.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌گفتند تقویت موشک برای چیست، اکنون ببینید مردم و کودکان غزه زیر آوار‌هایی که موشک‌ها بر سرشان آورده می‌مانند، روشنفکران بی فکر ببینند تقویت موشکی برای چیست، مردم در زیر بمباران در دوران دفاع مقدس ماندند و شعار دادند رزمندگان اسلام موشک جواب موشک.

وی اضافه کرد: رژیم جعلی کودک کش ۷۵ سال پیش مردم را از کشور خود رانده و با امکاناتی که آمریکا داده است مردم فلسطین را می‌کوبد آیا راه چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت است.

سردار بابازاده با تاکید به اینکه هیچ روش سازشکارانه با این رژیم وجود ندارد، اظهار داشت: اسرائیل زیاده خواه برای هیچ قانونی پایبند نبوده است و به قوانین بین الملل نیز تمکین نمی‌کند اگر در میدان باشیم و انجام وظیفه کنیم موفق خواهیم شد ما افرادی هستیم که روز‌های سخت دیدیم و ایستادیم.

وی یادآور شد: اگر امروز کسی به پیروزی غزه تردیدی دارد به خودش تردید دارد و اسرائیل این همه شکست را که متحمل شده است نمی‌بینید

سردار بابازاده اظهار کرد: همیشه خون بر شمسیر پیروز است و حقانیت مردم فلسطین غیر از این خون و شهادت چیزی نیست، سند مهمی که دنیا بفهمد اسرائیل چه جنایاتی را سال هاست بر مردم روا داشته است.

ارسال نظرات