۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۴۶۱۵۶
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خبر داد؛

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه توسط سپاه امامت تبریز در هفته بسیج

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه توسط سپاه امامت تبریز در هفته بسیج
فرمانده سپاه امامت تبریز از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه توسط این ناحیه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده در جمع خبرنگاران افزود: شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج امید ملت ایران» نامگذاری شت که از از ۲۹ آبان تا پنجم آذر است.

وی غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا به صورت محله ای و مسجدی و خانگی، همایش جهادگران، ویریت رایگان پزشکی، توزیع کمک های مومنانه، اهدای جهیزیه، نشست های بصیرتی و روشنگری در قالب جهاد تبیین، برپایی اردوهای جهادی و مسابقات ورزشی را از برنامه های ناحیه امامت در هفته بسیج برشمرد.

قهرمان زاده برگزاری نشست های دانش افزایی برای خانواده ها در قالب موضوعات فرزندآوری را از دیگر برنامه های سپاه امامت تبریز در هفته بسیج عنوان و بیان کرد: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی از رویکردهای مهم این ناحیه است.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته صدها دروغ از شبکه های فارسی زبان معاندین تولید و پخش می شد و با اینکه خودشان باور داشتند این موضوعات دروغ است اما پخش می کردند تا در جامعه تاثیرگذار باشند‌‌.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تاکید کرد: امروز باید نیروهای انقلابی و جوانان در حوزه فضای مجازی تربیت شوند. امروز زمانی نیست که بگوییم باید به سراغ اینترنت و فضای مجازی نرویم بلکه باید آگاه سازی شود و سواد خود را در حوزه فضای مجازی تقویت کنیم.

وی به کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی نیز اشاره کرده و گفت: از ابتدای سال جاری برنامه های مختلفی در حوزه های بسیج شهری سپاه ناحیه امامت تبریز از جمله مسابقات ورزشی، یادواره های شهدا و تمامی برنامه ها با رویکرد کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار شده است.

سرهنگ قهرمان زاده به اهمیت گشت رضویون بسیج برای تامین امنیت پایدار شهری اشاره کرده و افزود: گشت رضویون بیشتر در راستای کمک به تامین امنیت پایدار یعنی امنیتی که بدست مردم برقرار می شود، فعالیت دارد و محله محور است.

وی تصریح کرد: هدف گشت رضویون بگیر و ببند و برخورد نیست و در صورت مواجهه با بحث انتظامی با نیروی انتظامی هماهنگ می شود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات