۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۲۸۰۲
معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان:

بسیج مهم‌ترین عامل در ایجاد و حفظ امنیت است/ اجتماع بزرگ بسیجیان لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران لرستان بسیج را مهم ترین عاملی در ایجاد و حفظ امنیت بیان کرد و گفت: امروز بسیج الگوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در پادگان حضرت ابوالفضل لرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: سپاه و بسیج تک محصولی نیست بلکه در عرصه های گوناگون فعالیت دارد.


وی بسیج را مزرعه بی حصاری بیان کرد که با حجم بالای فعالیت های خویش در عرصه های گوناگون نقش آفرینی می کند.


پازدار با بیان این که بسیج مهم ترین عامل در ایجاد و حفظ امنیت است، عنوان داشت: بسیج امروز الگوی ملت های آزادی خواه جهان و الگویی برای کشورهای عراق، سوریه است.


وی هفته بسیج را فرصتی مناسب در جهت تجلیل از خدمات و زحمات بسیج، شهدای بسیج، آزادگان بسیج و نمایش گوشه ای از زحمات آنان دانست.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بسیج را منشأ خیر و برکت در پیشبرد اهداف نظام بیان کرد و ابراز داشت: شعار محوری هفته بسیج «بسیج، دست قدرت خدا است» مطرح شده است. 


وی در ادامه تقویت روحیه استکبارستیزی و تبیین سیاست اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف اجرای برنامه ها در هفته بسیج عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در خط مقدم دفاع از نظام و اجرایی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب است.


پازدار تصریح کرد: معرفی بسیج، توسعه آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در برابر نفوذ دشمن از جمله سیاست های ما در اجرای برنامه های هفته بسیج است.


وی در ادامه با بیان برنامه های سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در هفته بسیج از 29 آبان ماه تا 5 آذر  افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان لرستان به نام «شکوه ایستادگی» برگزار می شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان دیدار فرماندهان گردان امام حسین(ع)، امام علی(ع) و گردان بیت المقدس با رهبر معظم انقلاب، دیدار فرماندهان سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در لرستان، سخنرانی فرمانده هان سپاه در خطبه های پیش از نماز جمعه را از جمله برنامه های هفته بسیج بیان کرد.


برگزاری سه پایگاه در مصلاهای نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج
پازدار از برگزاری سه پایگاه در مصلاهای نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: پایگاه مشاوره دینی جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی، ایستگاه سلامت بسیج با حضور بسیج پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برپا می شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در ادامه تصریح کرد: پایگاه مشاوره حقوقی و قضایی با حضور بسیج حقوق دانان نیز از دیگر پایگاه هایی است که به مناسبت هفته بسیج در مصلاهای نماز جمعه دایر می شود.


وی برگزاری همایش شکوه هجرت با هدف تجلیل از فعالان عرصه بسیج سازندگی و فعالیت در مناطق محروم، برگزاری مسابقه تیراندازی برای مدیران دستگاه های اجرایی و همایش نقش زنان در بسیج را از دیگر برنامه های هفته بسیج بیان کرد.


برگزاری همایش بسیج دانشجویی و طلاب در لرستان
پازدار با بیان این که در هفته بسیج اعزام تیم های امدادی و درمانی به مناطق محروم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: همایش بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی برگزار می شود.


وی یادآور شد: دوم آذر ماه نیز نمایشگاه و فروشگاه وسایل مربوط به اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج افتتاح می شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان کوهپیمایی، برگزاری جشنواره اختراع و ابتکار نخبگان سپاه و بسیج، افتتاح هفدهمین دوره کتاب دفاع مقدس، نشست فرهنگی بصیرتی با حضور معاونت حوزه های علمیه کشور و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.


مراسم خطبه خوانی حضرت زینب در حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود
پازدار عنوان داشت: برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب در حوزه های علمیه خواهران لرستان، همایش سه ساله های حسینی، ویزیت رایگان به همت درمانگاه سپاه، دیدار با جانبازان و برگزاری یادواره های شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج است.


وی در پایان با بیان روز شمار هفته بسیج خاطرنشان کرد: 29 آبان ماه بسیج، ولایت و انتظار، 30 آبان بسیج؛ بصیرت و استکبارستیزی، یک آذر بسیج؛ خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، دوم آذر بسیج خودباوری و جهاد علمی، سوم آذر بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، چهارم آذر؛ بسیج؛ وحدت و بیداری اسلامی و شعار پنج آذر آخرین روز هفته بسیج، بسیج؛ ایثار و شهادت نام گذاری شده است./9459/202/ب1

ارسال نظرات