۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۴۶۱۶۸
معرفی کتاب؛

کتاب «کد اقناع» به چاپ دوّم رسید + لینک

کتاب «کد اقناع» به چاپ دوّم رسید + لینک
کتاب «کد اقناع» با ترجمه تیرانداز که به آخرین دستاوردهای دانش بشری در حوزه شناختی، عصب‌شناسی و نورولوژی می‌پردازد به چاپ دوّم رسید.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی جدیدترین اثر منتشر شده از انتشارات خبرگزاری فارس با نام «کد اقناع» نوشته کریستوف مورین و پاتریک رنوویس و ترجمه پیام تیرانداز به چاپ دوّم رسید؛ این کتاب به آخرین دستاوردهای دانش بشری در حوزه شناختی، عصب‌شناسی و نورولوژی می‌پردازد و راهنمای عملی مناسبی برای اهالی رسانه است.

مخاطب بعدی این کتاب روابط عمومی‌ها و افرادی هستند که به هر طریق مورد سوال قرار می‌گیرند که چرا نمی‌توانند دستاوردهای سازمان یا مجموعه متبوع خود را به صورت اثربخش معرفی کنند. همچنین همه دانشــجویان رشــته‌های مرتبط با رسانه، ارتباطات و بازاریابی که به صورت تخصصی مباحث اقناع را دنبال می‌کنند، می‌توانند این کتاب را بخوانند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:

ممکن است متوجه این موضوع نباشید، اما هر روز پیام‌هایی برای متقاعد کردن دیگران ایجاد می‌کنید. اغلب، پول و تلاش زیادی برای شناخت و انجام این کار هزینه می‌شود. با این حال، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که همه این تلاش‌ها از منظر مغز افراد چقدر موثر است؟ واقعاً چطور می‌توانید توجه مخاطبانتان را جلب کنید؟ شانس شما برای تغییر باورها و عقاید آن‌ها چقدر است؟ آیا می‌توانید مخاطب خود را متقاعد کنید و «دکمه اقدام» را در ذهن آن‌ها فعال کنید؟

این کتاب به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که بیش‌تر تلاش‌های شما برای متقاعد کردن دیگران، برای مغز، بهینه‌سازی نشده است. ما در طول روز با پیام‌های متقاعدکننده مختلفی بمباران می‌شویم، به همین دلیل است که ۹۹ درصد از آن‌ها نادیده گرفته می‌شوند. در این کتاب،‌ استراتژی‌های اثبات‌شده‌ای را یاد خواهید گرفت تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌هایتان از این طریق وارد ذهن مخاطب شده و مؤثر واقع می‌شوند.

در بخشی از کتاب«کد اقناع» می‌خوانید: 

یک راه مؤثر برای شناسایی بحرانی‌ترین دردها وجود دارد. فقط یک گفتگوی صمیمی با مشتریان برتر خود ایجاد کنید. مشتریان، نه مشتریان بالقوه، بهترین منبع برای این اطّلاعات حیاتی هستند. مشتریان قبلاً با یک رابطه صمیمی از ارزش پیشنهادی شما بهره‌مند شده‌اند، بنابر این آن‌ها می‌توانند دیدگاه منحصر به فردی در مورد تغییری که راه حل شما در زندگی آن‌ها ایجاد کرده است را به اشتراک بگذارند.

برای خرید کتاب «کد اقناع» می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

برای کسب اطّلاعات بیش‌تر از اخبار انتشارات خبرگزاری فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ تماس بگیرید.

ارسال نظرات