۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۴۶۲۴۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان:

بسیج، تبلور عینی ولایت پذیری، ایمان و نقش آفرینی فداکارانه است

بسیج، تبلور عینی ولایت پذیری، ایمان و نقش آفرینی فداکارانه است
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه بسیج تبلور عینی ولایت پذیری، ایمان و نقش آفرینی فداکارانه است، گفت: فرهنگ بسیج یکی از ارکان اصلی تثبیت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که با نگاه حکیمانه و آینده نگری حضرت امام راحل(ره) تشکیل گردید و با حضور موثر در عرصه های مختلف در دهه های گذشته ضرورت وجودی خود را برای همگان نمایان ساخته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به خدمات متعدد بسیجیان به مردم و کشور به ویژه محرومین جامعه افزود: فرهنگ بسیج یکی از ارکان اصلی تثبیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت آن به سوی تشکیل تمدن نوین اسلامی است و به نوعی می توان آن را برگ برنده انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان دانست.

وی گفت: بسیج متعلق به توده های مردم است و به نوعی می توان آن را چشم بینای جامعه دانست که از یک سو در بزنگاه های مختلف حافظ و پشتیبان نظام است و از سوی دیگر در جایگاه وصول مطالبات به حق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان عمل می کند.

غلامی در پایان عنوان کرد: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از مهم ترین وجوه اثباتی بسیج است که حتی در فراز و نشیب های مختلف نیز آن را در خط مستقیم انقلاب نگه داشته است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات