۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۶۲۴۷
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

هیچگاه نمی‌توانیم غزه را فراموش کنیم

هیچگاه نمی‌توانیم غزه را فراموش کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل درغزه اشاره کرد و گفت: ما هیچگاه نمی‌توانیم غزه را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در جمع مردم علی آباد کویر که همراه با مراسم عمامه گذاری بود، گفت: اصل طلبه بودن یک مزیت است.

وی افزود: ما همه رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی را علم اسلامی می‌دانیم منتهی تاثیرگذاری حوزه قابل مقایسه با رشته‌ای دیگر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه یک طلبه وقتی لباس می‌پوشد با دیگران متفاوت است، اظهار داشت: طلبه ملبس باید تمامی شئونات طلبگی را رعایت کند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل درغزه اشاره کرد و با بیان اینکه ما هیچگاه نمی‌توانیم غزه را فراموش کنیم، افزود: آمریکا و اسرائیل تصور می کردند درجنگ زمینی اگر داخل غزه شوند می‌توانند با استفاده از یکهزار و ۶۰۰ تانک آن هم در یک منطقه دومیلیون نفری، خواهند توانست مردم غزه را قلع و قمع کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل تصورمی کرد اگر آب و برق مردم غزه قطع کنند و یا نماینده پارلمان اسرائیل اعلام کند غزه را باید به آتش بکشند تا حتی یک نفر هم زنده نماند و مردم غزه تسلیم شوند سخت در اشتباه هستند.

به گفته وی امروز دشمن به دنبال این است که تمام مردم غزه به اردن و مردم کرانه باختری به مصر کوچ کنند تا همه فلسطین در اختیار تحت اشغال اسرائیل قرار داشته باشد، اما غافل از این هستند که جبهه مقاومت ریشه ریشه دار و اصیل است و نسل جدید و نوجوانان معتقد به مقاومت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی روحیه بالای مردم غزه را ستودنی دانست و گفت: در لبنان مادری که دو فرزند دختر و مادر خودرا از دست داده در مصاحبه‌ای اعلام کرد ما در زیارت عاشورا می‌گوئیم پدر و مادرم فدای تو، من نمی‌گویم فدای امام حسین(ع) چرا که امام خیلی مقام دارد، اما می‌گویم پدر و مادرم فدای خاک پای سید حسن نصرالله است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت تا کنون ۳۰۰ تانک اسرائیلی را منهدم کرده است، اظهار داشت: هیچ کسی تصور نمی‌کرد یمن با تمام قدرت به کمک فلسطین بیاید.

امام جمعه کاشان گفت: اجتماع میلیونی در لندن و دیگر نقاط جهان در محکومیت جنایات اسرائیل نشانه بیداری عدالت طلبان دنیا می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز حزب الله با تدبیر توانسته یک سوم ارتش اسرائیل را معطل کند ضمن اینکه هیچکس باورش نمی‌شد موشک‌های یمن به اسرائیل برسد و با شلیک نخستین موشک خود به سرزمین‌های اشغالی قدرت موشکی خودش را به دشمن دیکته کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اجتماعات میلیونی لندن به حمایت از غزه سبب شد تا وزیز کشور انگلستان مردم این کشور را تروریست معرفی کند و به دلیل فشار افکار عمومی استعفا دهد.

وی افزود: امروز دنیا به سمت بیداری عدالت طلبان و آماده شدن برای ظهوربه پیش می‌رود که نمونه بارزآن دانش آموزان انگلستان علی رغم محدودیت‌های اعمال شده مدارس را تعطیل و به اجتماعات حمایت از مردم غزه می‌پیوندند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات