۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۷۴۶۲۹۱

۱۰۰ کودک شهید فلسطینی فقط در ۲۴ ساعت

۱۰۰ کودک شهید فلسطینی فقط در ۲۴ ساعت
آمار‌های رسمی فلسطین نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها فقط در طول ۲۴ ساعت، یکصد کودک را در بمباران‌های نوار غزه به شهادت رسانده‌اند.

آمار‌های رسمی فلسطین نشان می‌دهد که صهیونیست‌های جنایتکار فقط در طول ۲۴ ساعت، یکصد کودک بی گناه و معصوم فلسطینی را در بمباران‌های مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسانده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه که هر روز آمار شهدای حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می‌کند، روز یکشنبه اعلام کرده بود که تعداد کودکان شهید در نوار غزه به پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

این سخنگو ۲۴ ساعت بعد یعنی روز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار کودکان شهید شده در بمباران‌های ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۵ هزار و ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، جنایتکاران جنگی و رژیم کودک کش صهیونیستی در طول فقط ۲۴ ساعت یعنی از روز یکشنبه تا روز دوشنبه ۱۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید بیمارستان‌ها و مدارس غزه و حمله هواپیما‌های رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

کودکان بی دفاع فلسطین در مقابل چشمان نظاره گر جهانیان هر روز قتل عام می‌شوند، بدون اینکه غربی‌ها و حامیان رژیم جنایتکار نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان دهند و نظارتی بر رفتار‌های ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی داشته باشند؛ فاجعه‌ای که به گفته سازمان بهداشت جهانی هر ۱۰ دقیقه یک کودک در آن جان خود را از دست می‌دهد.

احسان قنبری نسب
برچسب ها: کودک فلسطین شهادت
ارسال نظرات