۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۴۶۴۰۰
امام جمعه موقت کاشان بیان کرد؛

دفاع آگاهانه و با بصیرت از حق، ویژگی اساسی بسیجیان

دفاع آگاهانه و با بصیرت از حق، ویژگی اساسی بسیجیان
امام جمعه موقت کاشان حضور آگاهانه و به موقع در دفاع از حق را تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجی کسی است که به هنگام وارد میدان شود و از حق، دفاع آگاهانه و با بصیرت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید جواد تمنایی، گفت: ابرقدرت شرق که عَلَم بی دینی را برافراشته بود به زباله دان تاریخ پیوست و امروز نیز ابر قدرت غرب به سرکردگی آمریکا روبه افول است و به زودی به زباله دان تاریخ فرستاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز دوران ظهور قدرت های نوظهور است که در راس آن ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت به تمام معنای واقعی است که همه دنیا برای آن حساب ویژه‌ای باز کرده اند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب امروز در جمع ورزشکاران برای دشمن از اصطلاح ورزشی ضربه فنی برای شکست استفاده کرد.

وی افزود: اسرائیل که خود را قدرت و ارتش شکست ناپذیر چهارم دنیا معرفی می‌کند با همه قدرت نظامی خودش در برابر طوفان الاقصی و یک گروه مبارزه به نام حماس ضربه فنی شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه اقتصاد و سیاست اسرائیل در طوفان الاقصی ضربه فنی شد، گفت: امروز تجمعات اعتراضی میلیونی در لندن و فرانسه و آمریکا علیه اسرائیل نشانه شکست این رژیم جعلی و غاصب است.

وی افزود: اسرائیل با کشتن کودکان و حمله به مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مدارس به لحاظ آبرو، اعتبار، اخلاقی، نظامی و امنیتی و اطلاعاتی به شدت سقوط کرده است.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: توافق با آتش بس از سوی اسرائیل با قبول شرط و شروطی که از سوی حماس تنظیم شده است شکست دیگری برای صهیونیست بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار از مواضع برخی کشور‌های عربی در قبال مردم فلسطین انتقاد کرد و گفت: سکوت برخی کشور‌های عربی در برابر حوادث غزه نشانه ذلت آن‌ها در برابر آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: عکس العمل انصارالله یمن در برابر اسرائیل نشان دهنده قدرت نوظهور در منطقه خاورمیانه است و توقف کشتی حامل خودرو‌های لوکس به ارزش ۱۰ میلیارد دلار بیانگر قدرت انصارالله یمن است.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه پایه و اساس قدرت جمهوری اسلامی، حماس، یمن و حزب الله مقاومت و استقامت است، گفت: ملت ایران ۸ سال در دفاع مقدس مقاومت کرد و روز‌هایی که غزه در حال سپری کردن است مردم ایران نیز پیش از این در دفاع مقدس تجربه کردند.

وی با اشاره به اینکه دستاورد مقاومت و استقامت ملت ایران، قدرت امروز ملت ایران است که آمریکا را به وحشت انداخته است افزود: نتیجه مقاومت و استقامت مردم یمن نیز در برابر آل سعود مقابله امروز یمن با اسرائیل است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به هفته بسیج و شهادت فاطمه زهرا (س) افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، امیرمومنان (ع) نخستین بسیجی است و خود و حضرت زهرا (س) نیز بسیجی واقعی هستند.

وی از بسیجی به عنوان یک تفکر الهی و مکتبی نام برد و اظهار داشت: طرح و ایده تأسیس بسیج را خداوند در تفکر امام خمینی (ره) قرار داد و این بسیج بود که ایران و عراق و سوریه را نجات داد.

امام جمعه موقت کاشان حضور آگاهانه و به موقع در دفاع از حق را تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجی کسی است که به هنگام وارد میدان شود و از حق، دفاع آگاهانه و با بصیرت داشته باشد.

امام جمعه موقت کاشان افزود: بسیجی از هیاهوی دشمن و کم بودن یار نمی‌ترسد و به موقع در میدان حاضر می‌شود و دفاع آگاهانه دارد.

لازم به ذکر است، در این دیدار از سوی پایگاه بسیج مسجد ملامحسن فیض کاشانی هدیه و لوح تقدیر توسط حجت الاسلام اسلامی تبار و حجت الاسلام خراسانی به ابوی شهید جواد تمنائی اهدا شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات