۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۴۶۴۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بدون جهاد تبیین مردم در تاریکی قرار دارند

بدون جهاد تبیین مردم در تاریکی قرار دارند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه جهاد تبیین را از حضرت زهرا(س) آموزش دیده ایم، گفت: بدون جهاد تبیین مردم در تاریکی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: آتش بس جنگ در غزه بیانگر پیروزی جبهه مقاومت است.

وی به قتل عام ۱۵ هزار فلسطینی و ۶ هزار کودک بی گناه طی نزدیک به دو ماه گذشته افزود: تجمعات میلیونی مردم در سراسر دنیا برای حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی نشانه تنفر و انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان و مدال آوران بازی‌های آسیایی مبنی بر اینکه حماس توانست اسرائیل را ضربه فنی کند، اظهار داشت: جبهه مقاومت نزدیک به دوماه تنها با سلاح‌های نیمه سنگین خود در مقابل ارتش چهارم دنیا ایستاد و امروز رژیم جعلی اسرائیل مجبور به آتش بس شد.

به گفته وی پذیرفتن آتش بس از سوی رژیم غاصب اسرائیل آن با هم با دست برتر جبهه مقاومت در تحمیل شروط آتش بس نشانه پیروزی جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین را از حضرت زهرا (س) آموزش دیده ایم، اظهار داشت: بدون جهاد تبیین مردم در تاریکی قرار دارند و بسیاری از حقایق برایشان آشکار نخواهد بود.

وی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: به فرمایش معظم انقلاب بالاترین پیروزی امام خمینی (ره) تربیت جوانان بسیجی با ویژگی‌های متعدد است که نخستین ویژگی جوانان بسیجی جان بر کف بودن آنان به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از اخلاص به عنوان دومین ویژگی جوانان بسیجی نام برد و با بیان اینکه امام خمینی (ره) نیز بر اخلاص بسیجیان غبطه می‌خورد تأکید کرد: بسیجی با اخلاص کار را برای خدا انجام می‌دهد.

وی حضور در همه عرصه‌ها و میدان‌ها را سومین ویژگی جوانان بسیجی دانست و افزود: جوانان بسیجی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام در همه عرصه‌ها و میدان‌ها حاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به روز نیروی دریایی و نقش مهم این نیرو در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برخورداری از زیردریایی، شناور‌های موشک‌انداز، اژدر‌های پیشرفته، ناو سردار سلیمانی و تجهیزات دیگر نظامی بخشی از دستاورد‌های امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات