۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۴۶۴۰۱
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

پیوند با نهج البلاغه، راهگشای پیشرفت و پویایی جامعه است

پیوند با نهج البلاغه، راهگشای پیشرفت و پویایی جامعه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: پیوند خالصانه با نهج البلاغه راهگشای پیشرفت و پویایی جامعه و نشاط نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی شعب موسسه امیرالمومنین(ع) که سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد، گفت: آشنایی کودکان خردسال با سخنان بسیار استثنایی و ارزنده امیرمؤمنان(ع) کاری ارزشمند و قابل تقدیر و تجلیل است.

وی افزود: هرچند بچه‌ها به دلیل کار بزرگی که می‌خواهند انجام بدهند ترس و دلهره دارند، اما با یاری از خداوند از طریق حکمت‌های نهج البلاغه می‌توانند کار‌های بزرگی را بدون دلهره و اضطراب انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد: کودکان خردسال ضمن آشنایی با شیرینی کلام امیرمؤمنان(ع)، در آینده نهج‌البلاغه‌ای تربیت و پرورش داده خواهند شد.

وی پیوند خالصانه با نهج البلاغه را راهگشای پیشرفت و پویایی جامعه و نشاط نوجوانان و جوانان دانست و گفت: ایجاد علقه با نهج البلاغه، انسان را به فیض و فوزی می‌رساند که تمام مادیات دنیا در نظر او بی اهمیت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان موفق شده است ۵۰ حافظ قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تربیت کند و این افتخار بزرگی است.

لازم به ذکر است، اکران و رونمایی از انیمیشن حکمتانه نهج البلاغه توسط کودکان خردسال، مسابقه، پخش کلیپ و تجلیل از نونهالان قرآنی و دانش آموزان مدارس جنت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، شعب مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان با رویکرد آسان سازی قرآن و نهج البلاغه و دفاع از کودکان مظلوم غزه چهارشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، شهردار و جمعی از مسؤولان و فعالان قرآنی شهرستان کاشان در تالار علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات