۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۶۵۷۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

تلاش برای رشد تولید، جهاد است

تلاش برای رشد تولید، جهاد است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری تلاش برای افزایش رونق اقتصاد و رشد تولید را جهاد دانست و گفت: توسعه کمی و رشد کیفی فعالیت‌های اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مجاهدت خالصانه است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری شنبه شب در دیدار با مدیران ادارات و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه، ضمن قابل تقدیر دانستن خدمات بنیاد مستضعفان در راستای سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه، بیان کرد: باید قانون به‌گونه‌ای باشد که بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری تشویق کند و مسئولین باید مشوق سرمایه‌گذاران در استان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ورود مردم به فعالیت‌های اقتصادی را برای رونق جامعه و ریشه‌کن‌کردن بیکاری بسیار مهم خواند و گفت: مسئولین باید زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی مردم فراهم کنند و تسهیل‌گر رشد سرمایه‌گذاری در استان باشند.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد مستضعفان بیش از سایر مجموعه‌ها باید اوامر رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد را اجرایی کند اظهار داشت: به‌لطف خدا بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در محرومت‌زدایی توفیقات ارزنده‌ای کسب کرده‌اند اما مناطق حاشیه‌ای و استان کرمانشاه نیازمند توجه و تلاش بیشتر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق حاشیه‌ای باید قوت بگیرد، عنوان کرد: ارتقای فرهنگی در این مناطق می‌تواند فضای حاکم را تغییر دهد و شرایط موجود را دگرگون کند.

وی افزود: خدمات بنیاد در ایام اربعین ارزشمند و اثرگذار است و باید پیوست فرهنگی برجسته‌تری پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تلاش برای افزایش رونق اقتصاد و رشد تولید را جهاد دانست و تصریح کرد: توسعه کمی و رشد کیفی فعالیت‌های اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامع، مجاهدت خالصانه و تلاش مجدانه است./1400/

ارسال نظرات